تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد سوسیس خوشمزه | آموزش طرز تهیه سالاد سوسیس و سیب زمینی

سالاد سوسیس خوشمزه

آموزش روش تهیه سالاد سویس و سیب زمینی

سالاد سوسیس با سیب زمینی هم طعم خوبی دارد و هم به دلیل داشتن سبزیجات و فیبر زیاد مقوی است و نیاز بدن شما را تامین می کند. در این بخش روش تهیه سالاد سوسیس و سیب زمینی را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم سالاد سوسیس و سیب زمینی لوبیا سبز 100 گرم سوسیس 8 عدد سیب زمینی 750 گرم اسفناج 50 گرم جعفری 2 ساقه پیازچه 3 ساقه خامه ترش نصف پیمانه

سالاد سوسیس خوشمزه

طرز تهیه سالاد سوسیس و سیب زمینی

برای درست کردن این سالاد خوشمزه و مقوی در ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنید و پوست آنها را بگیرید و خرد کنید و سپس لوبیا سبز را آب پز کنید و خرد کنید و در این فاصله سراغ سبزیجات بروید و پیازچه ها را حلقه ای برش بزنید و جعفری و اسفناج را ساتوری کنید و در ظرفی کنار قرار دهید.

سوسیس ها را خرد کنید و در کمی روغن سرخ کنید و در آخر تمام مواد را درون ظرفی بریزید و خامه تر را با کمی اب رقیق کنید و روی سالاد بریزید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد سوسیس خوشمزه | آموزش طرز تهیه سالاد سوسیس و سیب زمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..