تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی مناطق جنگی و امنیتی پیام نور

میزان فوق العاده مناطق جنگی و امنیتی اعضای غیر هیات علمی به میزان تا ۲۵ درصد حقوق رتبه پایه و فوق العاده شغل با احتساب ضریب فوق العاده بدی آب و هوا (کارشناسی ارشد و بالاتر ۲۵% و سایر اعضا ۲۰ %) خواهد بود


به گزارش سایت پی ان یو نیوز حاج محمد علی ضمن بیان خبر برقراری فوق العاده مناطق جنگی و امنیتی اعضای هیئت علمی و غیر هیات علمی اظهار داشت؛ در راستای اجرای مصوبه ۵۱ مورخ ۱۰/۲۴/ ۹۷ هیئت محترم امنا فوق العاده مناطق جنگی و امنیتی اعضای_علمی و  غیر هیات علمی شاغل در مناطق تعیین شده توسط ستاد کل مشترک نیروهای مسلح از ابتدای سال جاری در احکام همکاران مشمول لحاظ و برقرار خواهد شد.

مدیر کل امور اداری در خصوص میزان فوق العاده مناطق جنگی و امنیتی اعضای غیر هیات علمی به میزان تا ۲۵ درصد حقوق رتبه پایه و فوق العاده شغل با احتساب ضریب فوق العاده بدی آب و هوا (کارشناسی ارشد و بالاتر ۲۵% و سایر اعضا ۲۰ %) خواهد بود که همراه با احکام افزایش ضریب حقوق سال جاری از ۹۸/۱/۱ صادر و اجرا می‌شود.

حاج محمد علی درخصوص میزان فوق العاده مناطق جنگی و امنیتی  اعضای هیات علمی تصریح کرد؛ به میزان ۲۵ درصد حقوق و مرتبه و فوق العاده شغل (مخصوص) با احتساب ضریب فوق العاده بدی آب و هوا خواهد بود که همراه با احکام افزایش ضریب حقوق سال جاری از ۹۸/۱/۱ صادر و اجرا می‌شود.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی مناطق جنگی و امنیتی پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..