تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مجوز استخدام برای جذب ۵۵ هزار “دانشجو‌ معلم” جدید

تسنیم نوشت : رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به درخواست مجوز استخدام برای جذب ۵۰ تا ۵۵ هزار دانشجو معلم گفت: از فضای خالی دانشگاه آزاد و پیام نور برای جذب دانشجو معلم بیشتر استفاده می‌کنیم.

حسین خنیفر در نشست خبری که به مناسبت یکصدمین سال تربیت معلم در ایران در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: هر ملتی که توسعه و پیشرفت را تجربه کرده یکی از دلایل اصلی آن توجه به نظام تعلیم و تربیت بوده است.

وی افزود: امروز با نسل مطیع مواجهه نیستیم بلکه نسل پرسشگر را داریم که با وجود ابزارهای تکنولوژی و فضای مجازی از ما جلوتر هستند تمام این موارد حکایت از آن دارد که باید به آموزش‌وپرورش بهای بیشتری داده شود و امیدواریم روزی برسد که در ایران بعد از امنیت، نظام تعلیم و تربیت محور توجه دولت‌ها باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: نظام تعلیم و تربیت می‌تواند اقتصاد مستقل از نفت را رقم بزند و اصلاح این سیستم باعث رشد اقتصادی کشور بدون اتکا به درآمدهای نفتی می‌شود.

خنیفر با اشاره به نکوداشت یکصدمین سال تربیت معلم در ایران عنوان کرد: برنامه ویژه‌ای را در نظر داریم که از رئیس‌جمهور و وزرای پیشین آموزش‌وپرورش دعوت می‌شود همچنین افتتاح نمایشگاه اسناد و مفاخر، یادواره شهدا و رونمایی از اسناد تربیت معلم از سایر برنامه‌هاست.

تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مرز 70 هزار نفر

وی بیان کرد: این دانشگاه سال 96، 29 هزار دانشجومعلم داشت و 25 هزار ظرفیت خالی، توانستیم از سازمان امور اداری  و استخدامی کشور 25 هزار مجوز دریافت کنیم و پس از آن از طریق کنکور اقدام به جذب دانشجومعلم کردیم همچنین 17 هزار نفر از طریق ماده 28 یعنی برگزاری آزمون استخدامی جذب شدند و تعداد دانشجوهای ما به مرز 70 هزار نفر رسیده‌اند.

درخواست برای جذب مجدد 55 هزار دانشجو معلم

خنیفر ادامه داد: برای جذب 50 تا 55 هزار دانشجومعلم درخواست ردیف استخدامی داده‌ایم تا در سه سال کمبود معلم را جبران کنیم همچنین مهر امسال 20 هزار معلم وارد مدارس کشور می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم از فضای خالی دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد در مهر 98 استفاده کنیم، افزود: با استفاده از فضاهای موجود آنها اقدام به جذب دانشجومعلمان بیشتری می‌کنیم.

فضای مجازی وارونگی اطلاعات را تزریق می‌کند

خنیفر درباره روند جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: جذب طبق آئین نامه وزارت علوم است اگر کسی شرایط مورد نیاز و سابقه معلمی را داشته باشد در اولویت است، 400 ردیف از وزارت علوم برای جذب هیئت علمی گرفتیم که متقاضیان باید دقت کنند در رشته‌هایی که مورد نیاز ما نیست شرکت نکنند و تا سال 2080 به 1404 هیئت علمی نیاز داریم.

وی درباره شایعاتی در فضای مجازی پیرامون اعمال فشارهای غیر قانونی و تخلفات در دانشگاه فرهنگیان برای جذب چند نفر به عنوان هیئت علمی عنوان کرد: فضای مجازی وحشی، بی‌وطن و سمی است و وارونگی اطلاعات را تزریق می‌کند؛ گاهی پرونده‌هایی ارسال می‌شود که شاید امتیاز پایین‌تری داشته باشند، اما آن را به قانونگذار اصلی می‌فرستیم تا طبق استانداردهای وزارت علوم درباره آن تصمیم‌گیری شود اگر موردی تخلف صورت گرفته، به ما اعلام شود و در کمتر از یک هفته رسیدگی کرده و پاسخ می‌دهیم.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مجوز استخدام برای جذب ۵۵ هزار “دانشجو‌ معلم” جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..