تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب مجازی، بازار کتابخوانی را گرم می‌کند

کتاب مجازی، بازار کتابخوانی را گرم می‌کندبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معصومه امیرزاده، نویسنده‌ کتاب «پس از خورشید» درباره‌ی نگارش اثر خود گفت: کتاب «پس از خورشید» کتابی برگرفته از فرهنگ استان هرمزگان است که در سال‌های ۱۳۳۷ تا ۱۳۴۲ اتفاق افتاده است. این کتاب از چند بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد. بحث روانشناسی، حوزه‌ی تحکیم بنیان خانواده، تلاش‌های زن برای حفظ یک زندگی و پرداخت به عنصر مهاجرت است. خسرو شخصیت اول داستان من، نماینده‌ی گروهی از مردم است که در مسیر انقلاب هم منقلب شدند و هم در انقلاب تاثیر گذاشتند. روایت اثر، یک روایت عاشقانه و ادبی است.

امیرزاده هدف از نوشتن این اثر را چنین توضیح داد: یک سری حرف‌های نگفته در من بود که دلم می‌خواست آن‌ها را در یک شخصیت بوجود بیاورم و ارائه دهم و آن شخصیت خسرو بود که حرف‌های دلم را به جامعه‌ی مورد نظرم می‌زد.

وی درباره‌ی انتشار آثار دیگری از خود گفت: دو کار دیگر در دست دارم که امیدوارم تا پایان امسال آماده کرده و به نمایشگاه سال بعد برسانم.

نویسنده‌ی کتاب «پس از خورشید» درباره‌ی نکته‌ی جالب و قابل توجه در اثر خود خاطرنشان کرد: عشق همیشه جنجال‌برانگیز و جذاب است. عنصر عشق را در کنار هر حادثه‌ای که بیاوریم ترغیبی برای حضور مخاطب است، اما عنصر مهم‌تر جدال بین احساس و عقل، شیطان و خدا و جدال بین نفس و رحمانیت است که من فکر می‌کنم این کشمکش‌ها برای خواننده جذاب باشد.

امیرزاده درباره‌ی نقش موثر اهالی قلم در فرهنگ‌سازی کتاب در میان مردم تصریح کرد: من تلاش کردم که از طریق فضای مجازی با مخاطبان خودم ارتباط بگیرم و بخش عظیمی از افرادی که کتاب مرا خریداری و مطالعه می‌کنند، آدم‌هایی هستند که در فضای مجازی با من آشنا شده و از طریق رسانه‌ی شخصی ارتباط نزدیک‌تری با من دارند و این موضوع در تاثیرگذاری نقش من در فرهنگ‌سازی کتاب موثر است.

امیرزاده درخصوص اقداماتی که برای آشتی مردم ایران با کتاب و کتابخوانی نیاز است، اظهار کرد: چند مسئله در بحث کتابخوانی مطرح است و یکی از آن‌ها؛ بحث اقتصادی است که به عدم شرایط مناسب اقتصادی، قیمت کاغذ و گرانی کتاب مربوط می‌شود و مردم نمی‌توانند کتاب را در سبد فرهنگی خود قرار دهند، اما با حضور کتاب‌های مجازی و کاهش قیمت کاغذی کتاب، بازار کتابخوانی گرم شده و بیشتر در اختیار مردم قرار گرفته‌است.

معصومه امیرزاده در پایان گفت: امیدوارم از عشقی که در این کتاب جاری و ساری است لذت ببرید و همراه با کاراکتر‌های کتاب، فراز و فرود‌های روحی و روانی‌شان را درک کنید.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب مجازی، بازار کتابخوانی را گرم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..