تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام

دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام که در فرآیند تصفیه گاز سنتز واحد آمونیاک استفاده خواهند شد، پس از دو ماه از شهرک صنعتی شیراز به مقصد رسید.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام: این محموله از دو بخش HP Flash Drum و LP Flash Drum با مجموع وزن ۴۰۰ تن، طول ۳۵ متر و قطر ۱۲ متر، بزرگترین برج واحد آمونیاک می‌باشد.

این تجهیزات از نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته از شیراز توسط دو بوژی، در حال حرکت به سمت عسلویه بودند که خوشبختانه امروز سالم وارد کارگاه پتروشیمی هنگام شدند.

این برج‌ها به منظور جداسازی گاز CO۲ از گاز سنتز در واحد آمونیاک می‌باشند.
خوشبختانه زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم از جمله جرثقیل ۸۰۰ تنی جهت نصب این تجهیزات سنگین فراهم شده و انشاالله ضمن رعایت تمامی الزامات HSE کار نصب بزودی آغاز خواهد شد.

ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود دو عدد از بزرگترین برج‌های فرآیندی پتروشیمی هنگام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..