تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش عرضه شمش فولاد در بورس کالا افزایش

شمش تولیدی توسط چادرملو مورد پذیرش کمیته عرضه بورس کالای ایران قرار گرفته و از این پس در تالار صنعتی این بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: محمدرضا بهنام زاده، مدیر پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران از پذیرش شمش فولادی شرکت چادرملو در بازار اصلی خبر داد و گفت: کالای شمش فولادی تولید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و بیست و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه ۹۸ در بازار اصلی این بورس مورد پذیرش قرار گرفت.

افزایش عرضه شمش فولاد در بورس کالا افزایش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش عرضه شمش فولاد در بورس کالا افزایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..