تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای هماهنگی انقلابیون استان قم آغاز بکار کرد/ هدف؛ تحقق مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محمود مسگری با اعلام تشکیل و آغاز بکار شورای هماهنگی انقلابیون استان قم در راستای تحقق مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: قم به عنوان مادر انقلاب و پرچمدارحرکت‌های انقلابی و جهادی، در ایران واقصی نقاط جهان، امروز باید به عنوان یک الگو، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایفا نماید.

وی افزود: امروز اگر در هر نقطه ای از کشور، نقصی را مشاهده می کنیم، صرفا عامل اصلی آن، غفلت از حرکت و فعالیت‌های انقلابی و جهادی است و از این رو ما باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم.

سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، با تأکید بر این که امروز دیگر زمان شعاری نگاه کردن به موضوعات نیست، گفت: امروز همه ما به عنوان یک ایرانی انقلابی، باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات کشور و مردم را به نحو احسن مرتفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بارها رهبر معظم انقلاب، منویات راهبردی را در جهت پیشرفت و اعتلای کشور داشته اند، اما متأسفانه بیش از آن که منویات معظم له، به عنوان نقشه راه قرارگرفته و عملیاتی شود، صرفا به صورت شعاری به آن نگاه شده است؛ امروز این خلأ در جامعه احساس شده و نیازبه یک حرکت انقلابی و جهادی داریم.

مسگری در ادامه سخنانش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، یادآور شد: اخیرا رهبرمعظم انقلاب، نقشه راهی را برای آینده انقلاب اسلامی ترسیم کردند و آن هم بیانیه گام دوم انقلاب است؛ از این رو دیگرنمی توان به موضوعات و مسائل مختلف کشور، نگاهی شعاری داشت، بلکه باید درجهت عملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب به صورت جهادی عمل نماییم.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب دراول فروردین ماه امسال نیز بیان داشتند که در گام دوم انقلاب، جوانان باید شانه خود را زیر مسئولیت‌های بزرگ و کوچک قراردهند؛ همچنان که درگام اول نیز با هدایت های امام، همین جوانان بودند که کشور را پیش می‌بردند؛ طبق این فرمایشات صریح رهبر انقلاب، ما هم امروز وظیفه سنگینی برعهده داریم و آن، کاربردی و عملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب است.

سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، درادامه سخنانش، در خصوص هدف از تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، گفت: هدف اصلی و اساسی تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، تبیین، ترویج وعملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب، خصوصا ایجاد هم افزایی مدیران و نخبگان جوان، و نیز، جریان سازی حرکت‌های انقلابی و جهادی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از قم، به اقصی نقاط کشور است.

وی درخصوص جهت گیری سیاسی این شورا نیز، گفت: جهت گیری سیاسی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، براساس دستوراکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی، حفظ و تحکیم انسجام و وحدت بین نیروهای انقلابی است.

مسگری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، در اول فروردین ماه امسال به طور مؤکد به جوانان، در خصوص وحدت و پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه ای و اختلاف انگیز، و نیز مرزبندی پر رنگ با دشمن، در عین پرهیز از مرزبندی بین نیروهای داخلی توصیه داشتند؛ و امروز شورای هماهنگی انقلابیون استان قم نیز درجهت ایجاد وحدت و حفظ انسجام نیروهای انقلابی استان قم، تلاش‌های مؤثری را خواهد داشت و با شعار من انقلابی‌ام، با جدیت دراین مسیر قدم خواهد نهاد.

وی درخصوص ساختاراین شورا نیز، گفت: شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، بر مدار قانون، متشکل از احزاب شناسنامه دار و نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، حوزوی و دانشگاهی جوان و... است و به زودی ساختار تشکیلاتی آن، در اختیار رسانه ها، قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای هماهنگی انقلابیون استان قم، در رابطه با اهمیت تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم نیز، گفت: در دیدار ۱۹دیماه سال گذشته مردم قم با رهبرمعظم انقلاب، معظم له فرمودند که "قم شهر انقلاب، مرکز انقلاب و مادر انقلاب است؛ بزرگان و جوانان قم نباید اجازه دهند دست‌های خائن، قم را از مرکزیت انقلاب خارج و این حرکت تحولی را در آن کمرنگ کنند"؛ لذا ما امروز وظیفه خود می دانیم که در جهت حفظ محوریت قم در حرکت‌های انقلابی، ازهیچ کوششی دریغ نکنیم و تشکیل شورای هماهنگی انقلابیون استان قم نیز می تواند، نقش بسزایی را در این مسیر، ایفا نماید.

وی با اشاره به نقش جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب، گفت: رهبرمعظم انقلاب، راه برون رفت از مشکلات را در گام دوم انقلاب، اعتماد واقعی به جوانان و سپردن مسئولیت‌ها به نخبگان جوان می دانند؛ از این رو این امر باید در حد یک شعار باقی نمانده و همه ما موظف هستیم به صورت جهادی درتحقق وعملی شدن این امرتلاش کنیم و به جوانان اعتماد کنیم، تا گام دوم انقلاب به معنای واقعی تحقق یابد.

مسگری در پایان با بیان این که شورای هماهنگی انقلابیون استان قم نیز مجدانه درجهت تحقق اهداف بزرگ خود برای تحقق مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب تلاش خواهد نمود و از نظرات و پیشنهادات نخبگان جوان نیز استقبال خواهد کرد، گفت: به زودی ازطریق رسانه ها، برنامه های این شورا را به سمع مردم شریف استان قم خواهیم رساند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای هماهنگی انقلابیون استان قم آغاز بکار کرد/ هدف؛ تحقق مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..