تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه اضطراری برق لرستان بمنظور افزایش ظرفیت انرژی پلدختر

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فربدون خودنیا که تسلط کامل بر چگونگی وضعیت شبکه های برق این شهرستان داشته، خصوصا اتفاقات اخیر که در هنگام سیل برای شبکه ها روی داد، فصل گرما را یک تهدید دانست و گفت: «با توجه به گرمای سوزان پلدختر مشکلات فراوانی پیش رو داریم».

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: «پس از سیل بر حسب ضرورت مجبور بودیم مناطق شهری و روستاهای خاموش را به صورت موقت، غیر قابل اجتناب و متعهدانه در کمترین زمان ممکن برقدار کنیم و اکنون روز چاره اندیشی برای جلوگیری از بحران های غیر قابل پیش بینی رسیده است».

چاره اندیشی  برای تابستان داغ پیش روی شهرستان پلدختر

خودنیا اظهار داشت: «الان زمان آن رسیده که چاره اندیشی کنیم و تابستان داغ پیش روی شهرستان پلدختر و روستاهای تابعه را مدیریت کرده و با احداث شبکه های جدید، استاندارد و به دور از مسیر سیل گام های مهمی در جهت تقویت، پایداری و افزایش ظرفیت این شبکه ها برداریم».

فریدون خودنیا در این جلسه اضطراری ابزار داشت: «در پلان اول کارهای در دست اقدام الزاما بایستی 11 کیلومتر شبکه فشار متوسط در ورودی شهر پلدختر و بخش غربی این شهر احداث کنیم تا مردم با مشکل کمبود انرزی در فصل گرم سال مواجه نشوند».

ایشان ضمن طراحی مسیر جهت احداث شبکه، این پروژه را اولویت اول قرارداد و از مدیریت توزیع برق شهرستان پلدختردرخواست تسریع در این مورد را خواستار شد.

محمدطاهر متش پور در پایان میزان اعتبار جهت اجرای پروژه مذکور را یازده میلیارد ریال اعلام و تامین اعتبار فوق را از مدیرعامل برق استان لرستان خواستار شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه اضطراری برق لرستان بمنظور افزایش ظرفیت انرژی پلدختر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..