تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لرستان، خوزستان و زاهدان مقاصد بعدی «کودک شو» است

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نصیری تهیه کننده «کودک شو» گفت: هفته قبل با اعلام پویش جمع آوری اقلامی چون اسباب بازی، لباس، شیر خشک و پوشک در برنامه، شاهد ارسال کمک‌های مردمی بودیم تا جایی که یک کانتینر از این وسایل اهدایی برای ارسال به مقصد شهرستان آق قلا بارگیری شد.

وی افزود: حضور عوامل برنامه «کودک شو» مورد استقبال چشمگیر مردم و مقامات شهرستان آق قلا قرار گرفت و حضور سه روزه ما موجب شادی و خوشحالی کودکان و مردم سیل زده شد.

لرستان، خوزستان و زاهدان مقاصد بعدی «کودک شو» است

تهیه کننده «کودک شو» گفت: کمک‌های مردمی با کمک نیروی دریایی ارتش و معتمدین محله و با نظارت مستقیم تیم برنامه ساز «کودک شو» در جای جای آق قلا و در پهنای وسیعی توزیع شد.

وی گفت: تیم برنامه ساز «کودک شو» در سه روز حضور در آق قلا فضای شادی را در تمامی محله‌های سیل زده ایجاد کرد و لحظات شاد و با نشاطی را برای کودکان و خانواده‌های آنان به وجود آورد.

لرستان، خوزستان و زاهدان مقاصد بعدی «کودک شو» است

رضا نصیری درباره تداوم این پویش و حضور «کودک شو» در دیگر مناطق سیل زده کشور افزود: تیم برنامه ساز «کودک شو» قرار است در هفته‌های آتی به مناطق لرستان، خوزستان و زاهدان برود و تلاش تیم برنامه ساز این است که علاوه بر اهدای کمک‌های مردمی شادی را به کودکان مناطق سیل زده کشور هدیه بدهد و مسائل و مشکلات و فشار‌های روانی را تسکین دهد و موجب آرامش بخشی به فرزندان عزیز این ملت شود.

گفتنی است برنامه «کودک شو» شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لرستان، خوزستان و زاهدان مقاصد بعدی «کودک شو» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..