تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی وین دیزل از عضو جدید خانواده «سریع و خشن»

رونمایی وین دیزل از عضو جدید خانواده «سریع و خشن»به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین رنت، وین دیزل بازیگر محبوب مجموعه سینمایی «سریع و خشن» از جان سینا، کشتی گیر آمریکایی به عنوان جدیدترین عضو این فیلم سینمایی رونمایی کرد.

وین دیزل در پست اینستاگرامی خود از پل واکر که در شش قسمت ابتدایی این فیلم درخشیده بود، یاد کرد و در ادامه نیز جان سینا را به عنوان عضو جدید خانواده «سریع و خشن» به هواداران این فیلم سینمایی معرفی کرد.

پل واکر که نقش یک پلیس مخفی به نام برایان را داشته و برای انجام ماموریت خود به گروه سرقت ماشین وین دیزل می‌پیوندد، در سال ۲۰۱۳ به دلیل تصادف خودرو در سن ۴۰ سالگی جان خود را از دست داد. احتمالا جان سینا برای زنده کردن دوباره این نقش در «سریع و خشن» حضور خواهد داشت.

«سریع و خشن ۹» سال آینده در تاریخ ۲ آوریل (۲۱ فروردین ۹۹) اکران می‌شود و وین دیزل در نقش همیشگی خود به نام دومینیک تورتو، نهمین حضور خود در این فیلم سینمایی را رقم خواهد زد. او در سال ۲۰۰۱ در اولین قسمت این فیلم شرکت کرد که در گیشه‌ها بسیار موفق ظاهر شد و با ۳۸ میلیون بودجه ۲۰۷ میلیون دلار فروش داشته است.

دیزل پیش از این اعلام کرده بود که پروژه «سریع و خشن» بعد از دهمین قسمت آن به پایان خواهد رسید. با توجه به این موضوع با احتساب نسخه فرعی این فیلم یعنی «هابز و شاو» که در آن دواین جانسون و جیسون استاتهام ایفای نقش می‌کنند، «سریع وخشن ۹» پایانی بر این مجموعه سینمایی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی وین دیزل از عضو جدید خانواده «سریع و خشن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..