تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراقچی به ترکیه می رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عراقچی با «سدات اونال» همتای ترکیه‌ای خود گفت‌وگو خواهد کرد.در این سفر که فردا ( سه شنبه ) انجام می شود در خصوص روابط دوجانبه ، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو خواهد شد.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: «در دیدار عراقچی با همتای ترک خود، طرفین علاوه بر روابط دوجانبه، درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر می کنند.»

بعد از اعلام لغو معافیت تحریم های آمریکا علیه خریداران نفت ایران، ترکیه با این اقدام آمریکا مخالفت کرده و بر ادامه روابط تجاری با ایران تأکید کرد.

چند روز پیش ترکیه اعلام کرد آنکارا به دنبال مجاب کردن آمریکا به منظور تمدید معافیت های تحریمی در زمینه خرید نفت ایران است.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراقچی به ترکیه می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..