تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس: سوء مدیریت ها چالش مهم صنایع آذربایجان شرقی است

زهرا ساعی، سابقه درخشان بیش از ۱۰۰ ساله صنعت و تولید در تبریز را مورد اشاره قرار داد و افزود: وضعیت اقتصادی و صنعتی آذربایجان شرقی طی سال های گذشته پسرفت داشته و جایگاه درخشان سابق را از دست داده است که برای احیای این جایگاه نیازمند اقدامات اساسی و ریشه ای هستیم.
وی اظهار داشت: متاسفانه کسانی در تعدادی از صنایع و واحدهای تولیدی استان مسئولیت به عهده گرفته و وارد عرصه شده اند که یا تخصص ندارند و یا از انگیزه کافی و کامل برای تولید و اشتغال زایی ندارند که این وضعیت منجر به تعطیلی بسیاری از واحدها شده است.
ساعی با بیان اینکه بسیاری از صنایع مادر و مهم تبریز مشکل دارند، اضافه کرد: این صنایع طی سال های گذشته که باید برای تداوم تولید و اشتغال زایی های جدید تقویت می شدند، به حال خود رها شدند و این امر سبب تعطیلی تدریجی و از دست دادن زمینه های شغلی جدید می شود.
وی با تاکید بر اینکه ساماندهی صنایع و واحدهای تولیدی بحرانی استان ضروری است، یادآوری کرد: اگر مدیران آذربایجان شرقی به دنبال کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال های پایدار هستند باید برنامه های مدون و تعریف شده ای در این زمینه داشته باشند.
این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه آمار بیکاری در آذربایجان شرقی بالاست و این فراوانی در میان دانش آموختگان دانشگاهی نگران کننده است، گفت: در حالیکه در مراکز دانشگاهی این استان رشته های مهم فنی و مهندسی تدریس می شود، آمار بیکاری تامل بر انگیز و قابل بررسی است.
ساعی اظهار داشت: برای ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان تحصیل کرده باید به سمت اشتغال های نوین همچون فضای مجازی و استارت آپ ها رفت که متاسفانه در این حوزه با حلقه مفقوده هدایت و مشاوره های منطقی مواجه هستیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس: سوء مدیریت ها چالش مهم صنایع آذربایجان شرقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..