تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین شغل‌ برای دوران بازنشستگی (شغل مناسب شما)

بهترین شغل‌ برای دوران بازنشستگی (شغل مناسب شما) بهترین شغل‌ برای دوران بازنشستگی

بهترین کار بعد از بازنشستگی استراحت و تفریح و سفر میباشد که متاسفانه با وضعیت بد اقتصادی این مورد کمتر شده است و خیلی افراد بعد از بازنشستگی بدنبال شغل جدید و مناسب هستند.

از همین رو ما بهترین شغل را به شما معرفی خواهیم کرد …توصیه های این مطلب را جدی بگیرید…

* فعال بمانید و همیشه خوشحال باشید !

ذوران بازنشستگی برای این نیست کـه یک گوشه بنشینید، بـه اتوبوس‌هایي کـه عبور و مرور میکنند نگاه کنید و تمام اوقات‌تان را بـه بیهودگی صرف بگذرانید. فرمول شادی خیلی ساده اسـت: با خانواده، دوستان و جامعه در ارتباط بمانید، سالم بمانید و از زندگی لذت ببرید

* شرایط گزینه‌هاي‌ پیش رویتان را محاسبه کنید

فکر میکنید گزینه‌هاي‌ مناسب برای کار کردنتان چیست؟ برای کار در دوران بازنشستگی گزینه‌هاي‌ متعددی پیش روی خود دارید. مهم این اسـت کـه شرایط خود و گزینه‌هاي‌ پیش رویتان را محاسبه کنید و تصمیم‌گیری درستی داشته باشید.

اگر بـه هنگام پیدا کردن کار جدید با مساله اختلاف سنی مواجه شدید، قبل از این کـه از عواقب ان رنج ببرید؛ بـه توانایی هاي‌ تان دقت کنید. یقینا قابلیت هاي‌ شـما بسیار اسـت؛ فقط باید بدانید چگونه ان ها را فعال کنید.

* بـه شغل آزاد فکر کنید

اگر تمام مدت فعالیت کاریتان، ساعات استرسزای طولانی را تجربه کرده اید شاید زمان ان رسیده کـه روند کاری خودرا تغییر دهید. دوران بازنشستگی زمان خوبی اسـت. فعالیت‌هاي‌ مختلفی وجوددارد کـه می توانید در شغل‌هاي‌ آزاد داشته باشید. میتوانید فروشنگی را در انواع مشاغل امتحان کنید. اما بهتر اسـت با تحقیق کافی حوزه‌اي را انتخاب کنید کـه با سلایق، روحیه و توانایی‌هاي‌ شـما هم خوانی داشته باشد.

* سرگرمی خودرا بـه شغل تبدیل کنید

اگر بـه یک فعالیت بـه عنوان سرگرمی علاقه دارید و هیچ‌گاه فرصت پیگیری جدی ان و تبدیل کردن ان بـه یک شغل را نداشتید دوران بازنشستگی بهترین زمان اسـت. برای مثال میتوانید از هنر دست خود استفاده کنید. برای مثال اگر توانایی ساخت لوازم تزئینی را دارید می توانید با ساختن و فروش ان‌ها درآمد خوبی داشته باشید.

حتما بخوانید:  معرفی بهترین شغل های ایران با سرمایه کم و درآمد بالا

بهترین شغل‌ برای دوران بازنشستگی (شغل مناسب شما)

* ایده ها و قابلیت هاي‌ خودرا بـه شرکت‌ها ارائه دهید 

مزیت افراد مسن بـه جوان ترها این اسـت کـه قابلیت هاي‌ ان ها خیلی بیش‌تر از جوان‌تر هاست. اکثر شرکت ها هنوز فکر می کنند استخدام جوان‌ترهای بی تجربه کـه بـه پول کمتری نیز راضی میشوند، کار صحیحی اسـت.

اما استخدام یک فرد باتجربه میتواند جهشی بـه سمت پیشرف بـه شرکت بدهد. برای استخدام شدن در شرکتی کـه بـه ان علاقه دارید هر چه می توانید برای شان انجام دهید را ذکر کنید؛ از مشاوره دادن گرفته تا رهبری پروژه هاي‌ شان.

* شبکه‌ي خودرا بـه راه بیاندازید

افراد مسن می‌توانند راهی متفاوت انتخاب کنند. ان ها بسته بـه مهارت ها، نیازها و سبک زندگی شان می‌توانند کار مناسب خودشان را شروع کنند. Dick Kuiper «کارآفرین» می‌گوید: «من از یک کار پردرآمد بازنشسته شدم و با بالا رفتن سنم نمی توانستم کار جدید مناسبی پیدا کنم.

از این رو دست بـه کار شدم و شغل دلخواهم را ایجاد کردم و هم اکنون زندگی اسانی را می گذرانم چرا کـه کار جدیدی کـه شروع کردم مربوط بـه کار پیشینم اسـت و بـه مهارت جدیدی نیاز ندارد».

بهترین و مناسب ترین شغل برای شما چیست ؟ اگر بدنبال شغل مناسب هستید مطالب مرتبط با شغل مناسب در پایین را از دست ندهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین شغل‌ برای دوران بازنشستگی (شغل مناسب شما)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..