تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری از فوتسالیست معروف ایران

مصطفی نظری رباره حضورش در لیگ اندونزی گفت: متأسفانه اعتمادی که به برخی کردم پوچ از آب در آمد. آن چیزی که این دوست عزیز قبل از رفتن من به اندونزی می‌گفت، دروغ از آب درآمد و مرا دل زده کرد. من لیگ را به خوبی و خوشی تمام کردم اما در حالی که قراردادم ۶ ماهه بود، به یکباره قرارداد را پنج ماهه کردند. در واقع باشگاهواموس اندونزی جعل سند کرد تا پولم را کامل ندهد.

او ادامه داد: از این پس می‌خواهم خودم قراردادم را ببندم. پیشنهاد خوب دیگری از اندونزی دارم و صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم ولی این بار به افرادی مثل آن آقا در واموس اعتماد نخواهم کرد. در قرارداد قبلی با واموس، آن فرد خودش را سر بزنگاه کنار کشید. او در موضوع "محمدرضا کرد" (بازیکن دیگر واموس) هم این کار را کرد. فرهادفخیم (بازیکن سابق واموس) هم می‌تواند شهادت دهد که وقتی این آقا از ایران خارج می‌شود، به خاطر پول چه کار می‌کند. به او در ایران تیم نمی‌دهند و وقتی هم می‌دهند، تیم سقوط کرده اما او در اندونزی ادعاهایی دارد.

نظری هم‌چنین عنوان کرد: همین بلا را سر "محمدرضا کرد" هم آوردند و قراردادش را کم کردند تا نتواند حقش را بگیرد. آن قدر شرایط را برای‌مان سخت کردند که حاضر بودیم پول‌مان را هم بدهیم و برگردیم. توصیه‌ام به جوان‌ها در اندونزی این است که فریب این افراد را نخورند. من هم به زودی از این باشگاه به AFC شکایت خواهم کرد.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری از فوتسالیست معروف ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..