تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل‌محمدی منتظر "هدی&

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از توقف مدعیان قهرمانی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، امید به اردوی استقلال بازگشت و این تیم در صورت کسب پیروزی در مشهد به 3 امتیازی پرسپولیس می‌رسید و با توجه به بازی‌های آسان‌تر فشار زیادی به تیم برانکو وارد می‌کرد. با این وجود نقشه‌های شفر در حساس‌ترین زمان کارایی نداشت و تیمش بدون امتیاز مشهد را ترک کرد تا انتقادها از وی و تاکتیک‌هایش به اوج برسد.

در این میان پرسپولیسی‌ها به تمجید از یحیی گل محمدی سرمربی سابق خود پرداختند که اجازه نداد رقیب سنتی‌شان به نزدیکی آنها برسد و یک شکست بزرگ را به آبی‌ها تحمیل کرد. حالا پرسپولیس می‌تواند با پیروزی روز چهارشنبه برابر تراکتورسازی هم به قهرمانی نزدیک‌تر شود و هم اینکه پدیده را در مسیر کسب سهمیه آسیایی قرار دهد و لطف آنها را جبران کند!

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل‌محمدی منتظر "هدی&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..