تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حامد همایون به خبر ممنوع‌التصویری اش

واکنش حامد همایون به خبر ممنوع‌التصویری اش حامد همایون

حامد همایون که چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است. برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

حامد همایون، خواننده موسیقی پاپ، به خبر ممنوع‌التصویر شدنش در صدا و سیما واکنش نشان داد

حامد همایون در پستی اینستاگرامی، این خبر را تایید کرد.

حامد همایون نوشت: «تشکر ویژه از صداوسیمای عزیز که تا به امروز، هرآنچه از دستمان برمی‌آمد را بدون هیچ گونه چشم‌داشت مالی انجام دادیم؛ ازحذف عادل فردوسی‌پور و چهره‌های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من. روز به روز درحال پیشرفت هستید، تبریک ویژه من و بپذیرید»

امتیاز دهید






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حامد همایون به خبر ممنوع‌التصویری اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..