تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست مقاومت گوشی گیمینگ Black Shark 2 شیائومی +فیلم

تست مقاومت Black Shark 2، گوشی گیمینگ شیائومی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که امروز در این خبر قرار دادیم بخشی از تست مقاومت گوشی گیمینگ جدید شیائومی است. این گوشی Black Shark 2 نام دارد. هنگامی که این گوشی در رده دستگاه‌های با قیمت مناسب قرار می‌گیرد ما انتظار زیادی در بخش پردازنده از آن نداریم اما تست مقاومت این گوشی مخصوص گیمینگ به ما نشان داد که می‌توان روی Black Shark 2 حساب کرد.

آزمایش خش انداختن نشان می‌دهد که جلو و بعضی از بخش‌های پشت این دستگاه از جنس شیشه هستند و این در حالی است که باقی بخش‌های این گوشی هوشمند از فلز خالص ساخته شده است. در ضمن بخش بالایی این دستگاه از جنس آلومینیوم است. شاید نتوان بدنه این دستگاه را به راحتی خط انداخت اما شیارهای ایجاد شده کاملا برجسته هستند. در ضمن دکمه‌های گوشی Black Shark 2 نیز فلزی هستند.

نکته جالب و قابل توجه تست مقاومت Black Shark 2 این است که حتی پس از این که روی صفحه نمایش گوشی بارها خش انداخته می‌شود باز هم حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه نمایش به خوبی و بدون نقص کار می‌کند.

آخرین آزمایشی که در این ویدئو انجام می‌شود تست خم شدن است. شما مشاهده می‌کنید با این که در این آزمایش با فشار زیادی طرفین گوشی خم می‌شود اما خسارت بسیار کمی به این دستگاه وارد می‌شود. در واقع شاید این واقعیت که تقریبا کل این دستگاه از جنس آلومینیوم است دلیل اصلی قدرت بدنه بالای این دستگاه و یکپارچگی ساختاری بهتر آن است.

در آخر باید گفت که با وجود قیمت پایین گوشی Black Shark 2 این دستگاه نشان می‌دهد که قابلیت‌های بسیاری برای کاربران خواهد داشت و آن‌ها را راضی می‌کند. به نظر می‌رسد گیمرها بالاخره به آرزوی خود برای یک گوشی خوب با قیمت مناسب دست پیدا کرده‌اند. در ادامه ویدئو تست مقاومت Black Shark 2 را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:  سامسونگ در حال آماده‌سازی یک گوشی گیمینگ است

انتهای پیام/

تست مقاومت Black Shark 2، گوشی گیمینگ شیائومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست مقاومت گوشی گیمینگ Black Shark 2 شیائومی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..