تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران سیزدهمین دوره جشنواره مدهامتان معرفی شدند

داوران سیزدهمین دوره جشنواره مدهامتان معرفی شدندبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان طی روز‌های دهم تا دوازدهم اردیبهشت در شهر مقدس مشهد و با حضور ۳۱۳ شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. بر همین راستا اسامی داوران این دوره از جشنواره اعلام شده که بر اساس آن ۱۳ نفر در بخش آقایان و ۹ نفر نیز در بخش بانوان داوری این بخش را بر عهده دارند.

در گروه آقایان و در بخش تلاوت بالای ۱۶ سال غلامرضا شاه‌میوه، عباس امام جمعه، سیدجواد سادات‌فاطمی و هاشم روغنی به ترتیب در لحن، تجوید، وقف و ابتدا و صوت به داوری می‌پردازند. همچنین در بخش حفظ قرآن بالای ۱۶ سال نیز امیر آقایی در حسن حفظ، محمدجواد پناهی در تجوید، رحیم خاکی در صوت، محمود لطفی‌نیا در لحن و حسن حکیم‌باشی در وقف و ابتدا در هیئت داوران حضور دارند.

در بخش زیر ۱۶ سال گروه آقایان نیز مهدی شایق داور صوت، حامد ولیزاده داور لحن، حامد علیزاده داور وقف و ابتدا و سعید پرویزی داور تجوید خواهد بود. در گروه بانوان نیز فهیمه‌سادات موسوی‌نیا، مرجانه نیاورانی، یگانگی، فرخنده کریم‌زاده، زهرا افخمی، سمیه حاجعلی، ملیحه اسحاق‌نژاد، مژگان خان‌بابا و زهیدا رشیدی در آیتم‌های مختلف و در دو گروه زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به داوری می‌پردازند.

همچنین ریاست هیئت داوران این دوره از مسابقات را سید جواد سادات فاطمی بر عهده دارد و ناظر هیئت داوری نیز محمدرضا ستوده‌نیا خواهد بود.

گفتنی است میزان شرکت‌کنندگان در دوره سیزدهم جشنواره قرآنی مدهمتان نسبت به دوره گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بود و به بیش از ۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران سیزدهمین دوره جشنواره مدهامتان معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..