تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش روش تهیه سالاد استیک همراه کلم بروکسل

سالاد استیک همراه کلم بروکسل

سالاد استیک هم غذایی کامل است و می توانید به عنوان یک پیش غذای خوشمزه در کنار غذای اصلی آن را میل کنید و از طعم آن لذت ببرید.

  مواد لازم برای سالاد استیک همراه کلم بروکسل کلم بروکسل 250 گرم پیاز قرمز 1 عدد هویج کوچک 1 عدد سیب زمینی کوچک 1 عدد سرکه قرمز 1 قاشق غذاخوری گوشت استیک 2 تکه یا 500 گرم روغن زیتون 2 و یک دوم قاشق چای خوری سرکه بالزامیک 2 قاشق چاای خوری سبزی تازه برای سرو کردن سالاد استیک همراه کلم بروکسلسالاد استیک طرز تهیه سالاد استیک همراه کلم بروکسل

در ابتدا تابه را روی شعله قرار دهید و استیک ها را با کمی روغن سرخ کنید، کمی نمک و فلفل اضافه کنید و بگذارید هر دو طرف استیک سرخ شود، در این فاصله، پوست هویج را بگیرید، سیب زمینی را برش دهید و پوست پیاز را بگیرید و 4 قسمت برش بزنید.

حالا سیب زمینی، هویج و پیاز را درون سینی فر که آن را با کاغذ روغنی پوشانده اید قرار دهید و کمی نمک، فلفل و روغن روی آن بریزید و در فر قرار دهید و هر طرف مواد را به مدت 15 دقیقه با حرارت 200 درجه سانتی گراد بپزید و در فر گریل شود.

حالا کلم بروکسل را بشویید و از وسط برش بزنید و مقداری روغن به آن بزنید و با کمی نمک و فلفل در سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده اید قرار دهید و هر طرف آن را در 10 دقیقه در فر گریل کنید تا رنگ آن طلایی شود، پس از اینکه استیک سرخ شد آن را به شکل ورقه ای برش بزنید.

دیس مخصوص پذیرایی را آماده کنید و سبیجاتی را که در فر پخته اید درون ظرف بچینید استیک ها را روی آن قرار دهید و در آخر سرکه و خردل را با هم مخلوط کنید روی استیک بریزید و سالاد را با برگ گشنیز تزیین کنید. امیدواریم از سالاد استیک و کلم بروکسل خوشمزه لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش روش تهیه سالاد استیک همراه کلم بروکسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..