تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «کتاب سبز» درباره جنگ ویتنام فیلم می‌سازد

کارگردان «کتاب سبز» از جنگ ویتنام می‌سازدبه گزارش خبرنگار  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، پیتر فارلی که آخرین فیلم او به نام «کتاب سبز» چندین جایزه اسکار را از آن خود کرد، پروژه بعدی خود را برای کمپانی اسکایدنس کارگردانی خواهد کرد؛ فیلمی که روایتی درام از جنگ ویتنام است.

این فیلم بر اساس کتابی نوشته جوانا مولی و جان دونوهو با عنوان «داستان یک دوستی واقعی از جنگ قوی‌تر است» خواهد بود. فیلم داستان واقعی دونوهو را روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ نیویورک را به مقصد ویتنام ترک می‌کند تا همراه دوستانش در این جنگ شرکت کنند.

برایان کوری کمک نویسنده فیلم «کتاب سبز» و پیت جونز نویسنده فیلم گذرگاه به همراه پیتر فارلی فیلمنامه این پروژه را خواهند نوشت. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دان گرنگر و اندرو ماسکاتو به عنوان تهیه کننده در این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت.

اثر قبلی پیتر فارلی که نظر مثبت منتقدان را به همراه داشت، در پنج بخش نامزد اسکار شد و در سه بخش نیز جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش مکمل (برای ماهرشالا علی) را از آن خود کرد.

کتاب سبز با فروش ۳۱۵ میلیون دلاری در سینما‌های جهان که شامل ۸۵ میلیون در داخل آمریکا بود، در گیشه نیز موفق ظاهر شد. این در حالی است که بودجه این فیلم تنها ۲۳ میلیون دلار گزارش شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «کتاب سبز» درباره جنگ ویتنام فیلم می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..