تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار فرماندار آق قلا برای شکسته شدن سد کیسه ای یلمه خندان/ مکان های نا امن تخلیه شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، امانگلدی ضمیر عصر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت آق قلا تا ظهر امروز (جمعه) مناسب بود و داکت یا کانالی که در کنار روستای یلمه خندان حفر کرده بودیم با تلاش های زیاد به خوبی مقاومت کرد.

وی افزود: با توجه به حجم جدید آب به شهر، سد کیسه ای شمال یلمه خندان شکسته شده و آب در حال پیشروی به سمت شهر است و از ساکنان محله های حکیم آباد، تازه آباد، کل آباد و عیدگاه آق قلا می خواهیم که به مکان های امن بروند.

فرماندار آق قلا تصریح کرد: تلاش های زیادی برای جلوگیری از ورود آب صورت گرفت اما با افزایش پیک آب نتوانستیم مانع ورود آب بشویم و این وضعیت نگران کننده است و به ساکنان محلات حکیم آباد، تازه آباد، کل آباد و عیدگاه هشدار می دهیم و هشدارمان هم جدی است.

ضمیر بیان کرد: گرچه بخشی از این محلات تخلیه شده است اما کسانی که خانه دو طبقه دارند وسایل خود را به طبقات بالاتر منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه شدت سیل به شدت سیل اول فروردین نیست اما به دلیل اشباع شدن زمین از آب و برگشت مردم به خانه های خود وضعیت نگران کننده است.

ضمیر تاکید کرد: توصیه و هشدار ما این است که مکان های نا امن را تخلیه کنند و به جای مناسب بروند، ستاد اسکان هم دو سالن را آماده کرده است تا در صورت اضطراری تر شدن وضعیت مردم در معرض خطر را اسکان دهیم.

فرماندار آق قلا در خاتمه گفت: آب وارد روستاهای سقر یلقی، میرزاعلی یلقی و سلاق یلقی شده است حجم آب هم قابل توجه است.

در حال حاضر مردم منطقه به همراه گروه های جهادی و نیروهای امدادی درصدد ترمیم سیل بندها برای جلوگیری از ورود آب به شهر آق قلا هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار فرماندار آق قلا برای شکسته شدن سد کیسه ای یلمه خندان/ مکان های نا امن تخلیه شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..