تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به خاک مالیده شدن بینی مستکبران ‌+فیلم

روایت رهبر انقلاب درباره بازدیدشان از اجساد نظامیان آمریکایی در طبس؛

به خاک مالیده شدن بینی مستکبران؛ تقدیر الهی ‌

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجم اردیبهشت، سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس است. در این حمله نظامی، شیطان بزرگ با مفتضحانه‌ترین وضع شکست خورد. دخالت نظامی آمریکا که به شکست مفتضحانه‌ای انجامید، کوششی برای رهاسازی گروگان‌های آمریکایی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی، توسط دانشجویان پیرو خط امام به دام افتاده بودند.

در سالروز این واقعه مهم تاریخی، صفحه اینستاگرامی "تاریخ ایران و جهان" از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای ویدئویی از روایت ایشان درباره بازدید ایشان از بقایای اجساد نظامیان متجاوز آمریکایی در طبس و لاشه‌های ادوات جنگی آنها ‌را منتشر کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به خاک مالیده شدن بینی مستکبران ‌+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..