تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرخوش برای پرسپولیس در استانه بازی با سپاهان

باشگاه پرسپولیس با تصمیم مدیرعامل، اعلام کرد؛ با توجه به اهمیت بازی‌های پیش رو و به نشانه قدردانی از تلاش‌های اعضای تیم، پاداش ویژه‌ای را برای موفقیت در چهار بازی آینده در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اهمیت بازی‌های پیش رو در لیگ برتر و اهمیت نتایج آن برای هواداران پرشور باشگاه و همچنین به نتیجه رسیدن تلاش‌های طول فصل که هدف از آن قهرمانی بوده و هست، باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد به مانند پاداش ویژه‌ای که برای پیروزی در دربی، پیکان و بازی رفت مقابل الاهلی در نظر گرفت، پاداشی ویژه سوای فرمول مشخص و تعیین شده در نظر بگیرد.

ایرج عرب با اعلام این که باشگاه پرسپولیس کاملا واقف است؛ انگیزه و انرژی اعضای تیم در بازی‌ها، از سر عرق به پیراهن، تلاش برای شادی ده‌ها میلیون هوادار پرسپولیس و اثبات برتری‌های فنی ایشان است که تردیدی بر آن نیست.

خبرخوش برای پرسپولیس در استانه بازی با سپاهان
با این وجود به نشانه قدردانی از صبوری بازیکنان در شرایط سخت و ارج نهادن به تلاش در بازی‌ها، تصمیم به تخصیص پاداشی ویژه گرفته است.

البته بالاترین پاداش برای همه ما شادی هواداران و کسب افتخار قهرمانی و ثبت این دوران به عنوان یکی از ادوار طلایی تاریخ این باشگاه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرخوش برای پرسپولیس در استانه بازی با سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..