تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر کره شمالی: آمریکا در مذاکرات «سوءنیت» نشان داد

رهبر کره شمالی روز جمعه به رئیس‌جمهور روسیه گفته که آمریکا در مذاکرات سران دو کشور در پایتخت ویتنام سوءنیت نشان داد و یکجانبه عمل کرد.

به گزارش بولتن نیوز، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی بامداد جمعه به «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت که آمریکا در جریان مذاکرات ماه فوریه در «هانوی»، پایتخت ویتنام رویکردی یکجانبه اتخاذ کرد و سوءنیت نشان داد.

به نوشته اسپوتنیک، رهبر کره شمالی روز جمعه در شهر «ولادی‌وستوک» گفت: «اوضاع در شبه جزیره کره و منطقه در حال حاضر در وضعیت وقفه است و به شرایط بحرانی رسیده... چون آمریکا در نشست اخیر در هانوی، با سوءنیت موضع یکجانبه‌ای گرفت.»

رهبر کره شمالی برای دیدار با پوتین در خصوص صلح و امنیت منطقه به روسیه سفر کرده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی بامداد جمعه گزارش داده کیم، ولادیمیر پوتین را به کره شمالی دعوت کرده و پوتین این دعوت را پذیرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر کره شمالی: آمریکا در مذاکرات «سوءنیت» نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..