تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خون شهیدان؛ عامل بازدارندگی تهدیدات دشمنان

گروه اجتماعی- معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این‌که عزت و افتخار امروز خود را مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: خون شهدا عامل اصلی بازدارندگی تهدیدات دشمنان است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار محمد جعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) عصر روز گذشته در مراسم گرامی‌ داشت یاد و خاطره سرلشکر پاسدار حسن شفیع‌ زاده در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز گفت: عده‌‌ای فکر می‌کنند سایه‌ جنگ را آنان از سر ایران برداشته‌‌اند در حالی که اشتباه می‌کنند؛ خون شهدا و وجود ولایت فقیه سایه جنگ را از ایران دور کرده است.
وی ادامه داد: عزت امروز کشورمان مدیون شهدا است و اگر امثال باکری‌ها و شفیع‌زاده‌ها و تجلایی‌ها و تهرانی مقدم‌ها نبودند به چنین روزی نمی‌رسیدیم چرا که صهیونیست‌ها برای تصرف خاورمیانه تلاش می کردند اما اکنو از ترس‌ دیوار بتنی ۹ متری دور خود می‌‌کشند.
سردار اسدی بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، آمریکا را از تخت قدرت پایین کشید و منافع قدرت‌های سلطه گر را در سراسر جهان به خطر انداخت.
وی گفت: برخی مسئولان با وجود هشدارهای لازم به امید برد -برد با شیطان بزرگ معامله کردند و بعد از آن همه هزینه امروز به اینجا رسیدند. ما ظالمی خبیث‌تر از سران آمریکا نمی‌ شناسیم چرا که با بمب‌هایی که به رژیم کودک کش آل سعود می دهند مردم بی‌گناه یمن را می‌کشند.
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اطلاعات دقیقی از وضع آمریکا داریم و از گرفتاری‌های این دولت مستکبر با خبریم؛ یقین داریم انقلاب به هدف اصلی‌ اش می‌رسد و چراغ‌ سبزهای عده‌ ای در داخل به آمریکا نتیجه نمی‌ دهد.
وی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان با وجود همه سیاه‌ نمایی‌ هایی که از طریق فضای مجازی درست می‌کنند باز هم هیچ کاری از پیش نبرده‌اند.
سردار اسدی اضافه کرد: ما سردار سلیمانی را داریم که خط مقدم کشور را به آن طرف مدیترانه برده است و یا پهبادها و موشک‌هایی داریم که همه می‌دانند چه کارهایی می‌توانند بکنند که حاصل فعالیت هوا فضای ما است و در حقیقت این ارتش و سپاه بود که تلاش کرده تا به این امکانات و تجهیزات رسیدیم.
وی با اشاره به مجاهدت‌های مردم آذربایجان در طول تاریخ و نقش بی نظیر آنها در انقلاب و جنگ افزود: دشمنان 40سال علیه فرهنگ تبریز و آذربایجان کار کرده‌اند اما همچنان عشق به اهل بیت(ع) در قلب آذربایجانی‌ها پابرجاست؛ شک ندارم اگر تهدیدی متوجه ایران شود بازهم آذربایجانی‌ها در خط مقدم می‌ایستند.
سردار اسدی اضافه کرد  واقعاً کجای عالم می‌توانید همتای باکری، علی تجلایی، مرتضی یاغچیان یا حسن شفیع‌زاده را پیدا کنید؟ شور و حالی که در این خطه برای امام حسین(ع) و شهادت وجود دارد در هیچ کجای عالم نیست.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خون شهیدان؛ عامل بازدارندگی تهدیدات دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..