تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی جامعه عشایر در فارس

اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی جامعه عشایر در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس این طرح از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ حدود هفت هزار و ۲۹۴ نفر از بی سوادان و کم سوادان جامعه عشایر استان تحت پوشش دوره‌های سواد آموزی قرار می‌گیرند.

بهزاد نوروزی چگینی با بیان اینکه ۲ هزار و٩١٧ نفر در سال جاری جذب فعالیت‌های سوادآموزی می‌شوند، افزود: برنامه سوادآموزی عشایر در سال جاری طوری زمان‌بندی شده است که جذب و آموزش تا شهریور و پیش از قشلاق عشایر به پایان برسد.
وی تصریح کرد: سواد آموزی در سه دوره سواد آموزی، انتقالی و تحکیم صورت می‌گیرد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس اظهارداشت: دوره سواد آموزی اول تا سوم ابتدایی است که حدود ۵۰۰ ساعت آموزش را به خود اختصاص می‌دهد.
نوروزی ادامه داد: دوره انتقالی تا پایان دوره ابتدایی است و دوره تحکیم به منظور تثبیت و تحکیم سواد و آموزش‌های قبلی و در ۲۰۰ ساعت انجام می‌شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پروش فارس گفت: از ۲ هزار و ٩١٧ نفری که امسال در این طرح در آموزش می‌بینند یک هزار و ٤٦٧ نفر دوره سواد آموزی و یک هزار و ۴۵۰ نفر دوره انتقالی را خواهند گذراند و مدرک معادل دریافت می‌کنند.
نوروزی با تاکید بر توزیع عادلانه سهمیه ابلاغی سال ٩٨ بین عشایر و مناطق عشایرنشین استان، گفت: با توزیع عادلانه این سهمیه عدالت اجتماعی آموزشی تحقق می‌یابد و این طرح کاملا واقعی و عملیاتی اجرا می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی جامعه عشایر در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..