تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزآوری ۶۷ میلیون دلاری صادرات خرما در فارس

۶۷ میلیون دلار خرما از استان فارس به خارج از کشور صادر شد.

ارزآوری ۶۷ میلیون دلاری خرما در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: بیش از ۵۰ هزار تن خرما به ارزش ۶۷ میلیون دلار از استان به خارج از کشور صادر شد.

سید رضا ساداتی افزود: این میزان صادرات در مقایسه با سال ۹۶ از نظر وزن ۲۱ درصد و به لحاظ ارزش مالی ۳۵ درصد افزایش است.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکلات صادر کنندگان این محصول نبود فرآوری و توسعه صنایع پایین دستی، نبود برند سازی استاندارد، شیوه بسته بندی این محصول و نگهداری آن در مکان‌های غیر مناسب و فعال نبودن انجمن ملی خرما است.

در فارس بیش از ۱۰۰ رقم خرما شناسایی شده است که خرمای شاهانی، زاهدی و کبکاب بیشترین رقم سطح کشت خرما در فارس را تشکیل می‌دهد.
جهرم، فراشبند، کازرون، قیر و کارزین، لارستان، خنج، گراش و داراب شهرستان‌های خرما خیز فارس هستند.
خرمای فارس علاوه بر عرضه در داخل کشور، به حوزه خلیج فارس و کشور‌های هندوستان، آسیای میانه، عمان، پاکستان و مالزی صادر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزآوری ۶۷ میلیون دلاری صادرات خرما در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..