تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ مصدوم درپى واژگونى خودروى سوارى پژو پارس در محور اراک – بروجرد

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ارتباط با واژگونی خودروی سواری پژو پارس گفت: این حادثه در ساعت ۰۹/۵۵ دقیقه پنجم اردیبهشت در محور اراک_بروجرد (گردنه زالیان ) رخ داده است.

دکترپریا بهرامی افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس، بلافاصله آمبولانس کد(۴۳۸۳)در کم ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کرده است.

رئیس اورژانس ومدیرحوادث استان گفت:در این حادثه متاسفانه ۴ نفر مصدوم شده که پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ مصدوم درپى واژگونى خودروى سوارى پژو پارس در محور اراک – بروجرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..