تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل پرونده قضایی برای کشف حجاب درون خودرو

فرمانده انتظامی استان قم به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی عنوان کرد

به رانندگان و سرنشینانی که به کشف حجاب مبادرت می‌کنند، در طول سه نوبت تذکر داده شده و در نهایت با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

سردار عبدالرضا آقاخانی در نخستین کنفرانس رسانه‌ای خود در سال ۱۳۹۸ که ظهر چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در قم، اظهار کرد: امسال همزمان با نیمه شعبان حدود سه میلیون جمعیت از سراسر کشور به قم آمدند و بیش از ۱۷۰ هزار خودرو به قم وارد شد.

کشف حجابفرماندهی انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه تصادفات در این ایام در قم هیچ فوتی به دنبال نداشت، گفت: با توجه به راهنمایی‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی و همکاری مردم در این راستا مشکلی به وجود نیامد.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش از اجرای طرح (ناظر ۱) برای برخورد با کشف حجاب خبر داد و گفت: نظر به اینکه برخی افراد در خودرو کشف حجاب می‌کنند، با تمام کلانتری‌ها هماهنگی صورت گرفته و واحدهای گشتی و تمامی معاونان نیروی انتظامی کد دار شده‌اند تا در صورت مشاهده هر خودرویی که راننده و یا سرنشین آنکه کشف حجاب کرده است، شماره پلاک خودرو به مرکزی مورد نظر اعلام می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی خود اضافه کرد: پس از ثبت گزارش اعلام شده، برای صاحب خودرو بلافاصله پیامکی ارسال و مسئله کشف حجاب به وی تذکر داده می‌شود. همچنین به وی ساعتی مهلت داده می‌شود تا خود را به پلیس مربوط معرفی کند که پس از توضیح و ارشاد مرخص می‌شود.
وی افزود: اگر همان خودرو در مکان دیگری کشف حجاب کند، توسط کدهای نیروی انتظامی گزارش می‌شود و همزمان برای مالک خودرو پیامکی ارسال و مالک به دفتر پلیس احضار می‌شود و پس از اخذ تعهد از فرد خاطی، خودروی شخصی‌اش به مدت ۷ تا ۱۵ روز توقیف می‌شود و اگر برای بار سوم نیز در شهر دیگری نیز کشف حجاب کند، پس از اعلام گزارش، صورت پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال و تا زمان صدور حکم خودروی مالک توقیف می‌شود.

در پی این تصمیم تازه، اخیرا خبر می رسد که افراد زیادی پیامک های مربوط به تخلف کشف حجاب را دریافت کرده اند اما در میان این افراد، شماری نیز مدعی اند که مدت هاست از خودرو خود استفاده نکرده اند یا اساسا مسئله کشف حجاب برای ایشان موضوعیت ندارد. از این رو به نظر می رسد که نحوه فعالیت سیستم ارسال پیامک های مرتبط با این موضوع، دارای ابهاماتی است که می تواند زمینه ساز اخلال های عملکردی آتی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل پرونده قضایی برای کشف حجاب درون خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..