تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشا کاری بیش از 800 هکتار از اراضی شالیزاری آمل/ 98 درصد آب‌بندان‌ها آبگیری شد

ساعت: 09:08 منتشر شده در مورخ: 1398/02/06 شناسه خبر: 1479903

مدیر جهادکشاورزی آمل از نشاکاری بیش از 800 هکتار اراضی شالیزاری آمل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید حسین اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه شهرستان آمل 37 هزار و 298 هکتار اراضی شالیزاری دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش 800 هکتار اراضی شالیزاری آمل نشا شد.


وی افزود: عملیات شخم و شیار در 37 هزار و 298 هکتار، خزانه گیری در36 هزار و 900 هکتار، آب تخت اولیه  32 هزارهکتار و آب تخت آماده نشا در 6 هزار هکتار و بذرپاشیی نیز در 36 هزار و 900 هکتار انجام شد.


 مدیر جهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه از این سطح نشاء کاری شده 70 هکتار به روش مکانیزه کشت شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون 71تن انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان آملی توزیع شد.


اسلامی در پایان با توجه به بارش های اخیر یادآور شد: 98 درصدی از آب‌بندان‌های آمل آبگیری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشا کاری بیش از 800 هکتار از اراضی شالیزاری آمل/ 98 درصد آب‌بندان‌ها آبگیری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..