تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از مناطق سیل زده جمعه ششم اردیبهشت/کنترل سیلاب در آبادان و خرمشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بارش‎های سیل آسا از ابتدای سال ۹۸ در کشور موجب سیلابی شدن برخی از استان‌ها و اختلال در زندگی مردم شد.

میزان خسارات سیل در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان بیش از سایر استان هاست و این مسئله باعث شد تا مردم فهیم کشورمان از سراسر ایران اسلامی به کمک و یاری سیل زدگان بشتابند.

این سیل تاکنون بر اساس آمارهای رسمی ۷۸ کشته و هزار نفر زخمی برجای گذاشته است و تخمین زده شده حدود ۱۰ میلیون نفر تحت تأثیر مستقیم و غیرمسستقیم این سیل قرار گرفته‌اند و ۲۵ استان از ۳۱ استان، به طور همزمان یا در فاصله زمانی کوتاه دچار سیل شدند. همچنین ۲۳۵ شهر و ۴۳۰۴ روستا تحت تاثیر خسارات سیل قرار گرفتند.

کنترل سیلاب در آبادان و خرمشهر

فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه گفت: با مدیریت خوب، سیلاب در آبادان و خرمشهر تحت کنترل بوده و وضعیت در این ۲ شهر عادی است.

در حال تکمیل/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از مناطق سیل زده جمعه ششم اردیبهشت/کنترل سیلاب در آبادان و خرمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..