تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ملی پوشان تیراندازی در روز پنجم جام جهانی چین

در پنجمین روز رقابت‌های تیراندازی جام جهانی چین، ۴ ملی پوش کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برنامه ملی پوشان تیراندازی در روز پنجم جام جهانی چینبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های جام جهانی تیراندازی فردا (شنبه) ملی پوشان کشورمان در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان با ترکیب نجمه خدمتی و الهه احمدی به مصاف حریفان جهانی خود خواهند رفت.

همچنین در رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان نیز، تیراندازان کشورمان متشکل از هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی پا به جوخه آتش می‌گذارند.

لازم به ذکر است تاکنون نجمه خدمتی بانوی ملی پوش کشورمان موفق به کسب نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده است.

مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۵۸۸ ورزشکار از ۶۷ کشور جهان از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در شهر پکن چین در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید:

رقابت ملی پوشان تفنگ بادی آقایان در روز چهارم

عنوان هشتمی تپانچه ۱۰ متر جهان به سبقت الهی رسید

تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه بیست و یکم جهان ایستاد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت های جام جهانی تیراندازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ملی پوشان تیراندازی در روز پنجم جام جهانی چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..