تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارت دوباره لیگ برتر بسکتبال از امروز

استارت دوباره لیگ برتر بسکتبال از امروزبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور به دیدار پایانی خود رسیده است و  نخستین دیدار نهایی آن امروز (جمعه) در گرگان برگزار می شود.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان امروز از ساعت ۱۶ نخستین دیدار فینال را برگزار می‌کنند و پس از آن ۲ تیم دومین دیدار فینال را فردا (شنبه) پیگیری می‌کنند.

شاگردان کلاسنگیانی به دلیل عملکرد بهتر در دور اول مقدماتی و بالاتر قرار گرفتن در جدول رده بندی در ۲ دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال میزبان هستند.

سومین و چهارمین دیدار فینال قرار است روز‌های یازدهم و دوارهم همین ماه به میزبانی آبادان برگزار شود، از آن جایی که تیم قهرمان باید ۳ بازی از ۵ بازی را با برد پشت سر بگذارد در صورت تساوی ۲ تیم دیدار پنجم پانزدهم اردیبهشت به میزبانی شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

نکته جالب توجه درباره بازی‌های امسال برگزار نشدن دیدار رده بندی است. از آن جا که تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام (ره) در دیدار نیمه نهایی غیر منتظرانه حذف شدند با درخواست نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال، در ابتدا به دلیل انگیزه کافی و دوم‌ برای بازیکنان ملی پوششان که باید چندی دیگر در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین‌حاضر شوند خواستار لغو این دیدار شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال لغو شد

شکست پتروشیمی در دیدار چهارم / پالایش نفت آبادان فینالیست شد

شهرداری گرگان فینالیست شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارت دوباره لیگ برتر بسکتبال از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..