تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که فیلم‌های بازاری می‌سازند، در چه شرایطی حذف می‌شوند؟

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داده شد؛

سید امیر پروین حسینی تهیه‌کننده سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فروش فیلم‌های کمدی و چگونگی فروش بالا در سایر ژانر‌های سینمایی گفت: سینما با تعیین مسیر، به نتیجه نمی‌رسد؛ یعنی اگر ما بگوییم فیلمسازان چه کار کنند، هیچگاه در سینمای جهان و کشور خودمان موفق نخواهیم بود. اگر تدابیر و شرایط ساخت برای تولید فیلم‌های مختلف برای ذائقه‌های گوناگون ایجاد شود، رقابت سالم به وجود می‌آید و این رقابت باعث می‌شود، تولید کار‌های پرکیفیت دوام داشته باشد. در نتیجه کسانی که فیلم‌های غیر هنری و بازاری می‌سازند، به مرور حذف می شوند.

وی ادامه داد: ما سلیقه مردم را نمی‌سازیم، بلکه من معتقدم سلیقه را تلفن‌های همراه و فضای مجازی می‌سازد که هم اکنون به عنوان رسانه‌ای مهم در دست همه است.

این تهیه کننده گفت: فیلم خوب در هر ژانری دیده می‌شود؛ برای نمونه ما اثر با کیفیت در ژانر وحشت و اکشن نداشتیم. مطمئناً اگر بود، دیده می شد. در مورد فیلم‌های اجتماعی نیز اینگونه نیست که در میان ۵۰ فیلم اجتماعی و کمدی، فقط تعداد انگشت شماری مورد توجه مخاطب قرار بگیرد؛ چراکه هر فیلم کمدی یا اجتماعی مخاطب دارد.

وی در خصوص بودن یا منحل شدن شورای پروانه ساخت بیان کرد: به نظرم این شورا باید باشد؛ اما به شکل کنونی فایده‌ای ندارد. اگر قرار است این شورا همچنان فعالیت کند، باید احکامش برای اکران الزام آور شود. یعنی اگر کسی فیلمی بر اساس پروانه ساخت دریافت شده تولید کرده، باید حتماً اکران شود. اگر قرار باشد اجازه ندهیم عده‌ای فیلم بسازند و از آن طرف با عدم پروانه نمایش نگذاریم که برخی فیلمشان را نمایش بدهند، یکی از این دو شورا (پروانه ساخت یا نمایش) حذف شود، بهتر است.

پروین حسینی در پایان، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود اظهار داشت: در شرایط فعلی کار کردن در بخش خصوصی بسیار سخت است؛ چون هزینه های تولید بالا رفته است. یک فیلم معمولی باید حدود ده میلیارد تومان بفروشد تا هزینه اش برگردد. از سویی در سال بیش از پنج فیلم بالای جدول نداریم که ده میلیارد فروخته باشند. بنابراین ساخت فیلم با بودجه دولتی راحت‌تر است. با این اوصاف و تنها در صورت تغییر شرایط و فراهم شدن بستر لازم فیلم سینمایی خواهم ساخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که فیلم‌های بازاری می‌سازند، در چه شرایطی حذف می‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..