تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره مربع رویای مهدی تاج را هم به باد داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با انتقاد مقام معظم رهبری از برنامه‌های عجیب صداوسیما برای درآمدزایی، به نظر می‌رسد عزم مدیران صداوسیما جزم شده تا دیگر اسپانسرها محصولات تولیدی آن‌ها را قربانی نکنند. اتفاقی که برای مهدی تاج و فدراسیونش هم ضرر زیادی به همراه داشت. او می‌خواست با برنامه‌های مشارکتی مثل «فوتبال برتر» همکاری کند و درآمد بیشتری داره باشد. او می‌خواست تعامل بیشتری را در برنامه‌های احتمالی داشته باشد تا بخت‌آزمایی و شانس پیچیده‌تر شود. 

اما قاضی‌زاده هاشمی به خبرآنلاین گفته بود اگر چنین برنامه‌هایی به فدراسیون هم برسد، به شدت برخورد خواهد شد. اما از امروز، مشخص شد که کار حتی به برخورد هم نرسید. بنابراین رویای تاج قبل از این که به مرحله پیاده‌سازی برسد، به پایان رسید. با انتقاد مراجع تقلید، احتمالا مسابقات روبیکیو هم از تلویزیون برچیده خواهد شد.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره مربع رویای مهدی تاج را هم به باد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..