تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی جدید برای عنوان GTA V منتشر شد

بروز رسانی جدید برای عنوان GTA V منشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار یکی از شرکت‌های موفق در صنعت بازی‌های ویدیویی است که بواسته ساخت عناوینی مثل GTA و  MAX PAYNE توانسته است مخاطبان زیادی را جذب خود کند. جدیدترین نسخه از سری GTA در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به خاطر داشتن سابقه‌ای مناسب همان ابتدا توانست فروش بالایی داشته باشد. سری GTA در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است و به دلیل بزرگ بودن مپ و داشتن اختیارات بسیار زیاد، گیمر هنگام اجرای آن احساس می‌کند خودش در دنیای بازی حضور دارد و کاملا در محیط بازی غرق می‌شود. این عنوان دارای مراحل و گیم پلی زیادی است که برای گیمر در هر مرحله از آن اتفاق جدید می‌افتد.

بروزرسانی جدید برای عنوان GTA V منشر شد

با وجود اینکه عنوان Red Dead Redemption 2 جدیدترین عنوان شرکت راک استار است و این شرکت تمام تمرکزش را برای بهبود این عنوان گذاشته است اما به دلیل پرطرفدار بودن عنوان Grand Theft Auto 5، شرکت راک استار هنوز برای این بازی بروزرسانی منتشر می‌کند و پشتیبانی خود را از این عنوان قطع نکرده است. از زمان انتشار عنوان Grand Theft Auto 5 تا کنون شرکت راک استار بروزرسانی‌های متعددی را برای این عنوان منتشر کرده است. جدیدترین بروزرسانی این عنوان با هدف برگرداندن گیمرها به این بازی منتشر شده است که با این بروزرسانی، گیمر جوایز و مسابقات جدید را در بازی مشاهده خواهد کرد.

بروزرسانی جدید برای عنوان GTA V منشر شد

پس از دریافت این بروزرسانی ، گیمر با انجام هر یک از مسابقات برگزار شده در بخش آنلاین جوایزی را دریافت خواهد کرد. یکی از این مسابقات ، موتور سواری است که در هر بار مسابقه ۲۸ بازیکن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند همچنین در این مسابقه ، گیمر ۳ برابر بیشتر پول و XP کسب می‌کند. از دیگر مسابقه اضافه شده در این بروزرسانی می‌توان به مسابقه خودروهای پر قدرت اشاره کرد که در آن کاربر ۲ برابر پول و XP بیشتر دریافت خواهد کرد. همچنین شرکت راک استار به کسانی که در این هفته این بروزرسانی را دریافت کنند و وارد بخش آنلاین شوند کلاهی جدید هدیه خواهد داد.

عنوان Grand Theft Auto 5 در حال حاضر برای کنسول‌های PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است. این بازی یکی از موفق ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است و از زمان انتشارش تا سال گذشته فروشی ۱۰۰میلیون نسخه داشته است.

بیشتر بخوانید: عنوان Division 2 در فروش با مشکل مواجه می‌شود!

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید برای بخش آنلاین عنوان GTA V منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی جدید برای عنوان GTA V منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..