تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی فنی گوشی هوشمند گلکسی A20 محصول میان‌رده سامسونگ

عرضه گلکسی A20 به طور رسمی آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ خط تولید سری گلکسی A را بسیار جدی گرفته و برنامه‌های گسترده‌ای برای تولید و عرضه این مدل دارد. در حال حاضر می‌دانیم که حداقل چهار مدل گلکسی A در ماه آینده معرفی می‌شوند و سه مدل دیگر گلکسی A10،  گلکسی A20، و گلکسی A50 از این سری نیز به بازار عرضه شده‌اند.

این نشان دهنده آن است که سامسونگ برای مقابله با مدل‌های میان‌رده چینی دست به‌کار شده و مدل‌های متنوعی از گوشی‌های میان‌رده با مشخصات و قیمت مناسب را روانه بازار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود خریداران زیادی که به دنبال یک گوشی ارزان در عین حال با کیفیت مناسب هستند نیز به‌ سراغ مدل‌های سری A سامسونگ بروند.

مدل گلکسی A20 یکی از آن سه مدلی است که به‌تازگی وارد بازار شده، این مدل در کشور روسیه عرضه شده و مشتریان می‌توانند این مدل را خریداری نمایند. مدل گلکسی A20 همانند نامش از نظر قطعات، ویژگی‌ها و قیمت میان دو مدل گلکسی A10 و A30 قرار می‌گیرد، در سری گلکسی A هرچه عدد به‌کار رفته در نام گوشی بالاتر باشد، کیفیت و قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین گلکسی A20 دومین گوشی ارزان قیمت این سری پس از مدل A10 محسوب می‌شود.

عرضه گلکسی A20 به طور رسمی آغاز شد

مشخصات این مدل به صورت کلی شامل: نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پردازنده Exynos 7884 حافظه رم ۳ گیگابایت حافظه داخلی ۸ گیگابایت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر

اولین ویژگی سری گلکسی A که حتی در مدل‌های ارزان‌تر این سری نیز یافت می‌شود، نمایشگر بزرگ و با کیفیت است، این ویژگی به طور قطع در فروش این مدل‌ها تاثیر بالایی دارد، گلکسی A20 به نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ مجهز شده، در بالای نمایشگر، دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ای کوچکی قرار گرفته که ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد، در پشت این مدل نیز دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی به صورت فیزیکی طراحی شده و خبری از حسگر زیر نمایشگر نیست.

عرضه گلکسی A20 به طور رسمی آغاز شد

سامسونگ در این مدل از پردازنده نه‌چندان قدرتمند Exynos 7884 استفاده کرده که از نظر فرکانس پردازشی وضعیتی شبیه به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام دارد. ۳ گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاء است، برای کار‌های متوسط و روزانه مناسب است. اندروید ۹ و رابط کاربری سامسونگ One UI نیز به افزایش کارایی گوشی کمک می‌کنند، البته هنوز زود است که درباره اندروید Q صحبت کنیم، اما به نظر می‌رسد این مدل قابلیت پشتیبانی از اندروید Q را نیز داشته باشد و پس از معرفی این اندروید می‌توانیم به بروزرسانی اندروید این مدل امیدوار باشیم. به طور کلی سخت افزار این مدل در سطح قابل قبولی است و حجم گسترده‌ای از کار‌های روزانه را بدون مشکل انجام خواهد داد.

عرضه گلکسی A20 به طور رسمی آغاز شد

نکته آخر در مورد این مدل مجهز بودن به باتری ۴ هزار میلی‌آمپری است که به طور معمول در مدل‌های پرچمدار دیده می‌شود، با این باتری می‌توان اطمینان داشت که گلکسی A20 مدت زمان طولانی شارژ نگه‌می‌دارد. همانطور که گفته شد این مدل در حال حاضر در روسیه عرضه شده و تا چند هفته آینده به دیگر بازار‌های اروپایی ارائه خواهد شد، قیمت این مدل ۲۱۰ دلار اعلام شده، البته هزینه خرید تلفن هوشمند در روسیه کمی بالاتر دیگر بازار‌ها است، به همین دلیل قیمت تقریبی این مدل در دیگر کشور‌ها زیر ۲۰۰ دلار خواهد بود.

گزارش از عبدالله مطیع

بیشتر بخوانید: چرا شرکت‌های مطرح پرچمداران خود را با نمایشگر یکپارچه تولید نمی‌کنند؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی فنی گوشی هوشمند گلکسی A20 محصول میان‌رده سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..