تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا نمی تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند

وزیر نفت نیجریه در مصاحبه با سی ان ان:

امانوئل ایبه کاچیکوو گفت ایرانی ها نفت خود را تا حدودی خواهند فروخت چه از طریق طرف های سوم و دیگر راهها، نفت خود را به فروش خواهند رساند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر نفت نیجریه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان تاکید کرد آمریکا نمی تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند.
مجری سی ان ان در ابتدا، گفت: بهای نفت برنت به بالاترین حد خود در سال دو هزار و نوزده و هفتاد و پنج دلار در هر بشکه رسیده است.این به علت آن است که تامین کنندگان نفت به علت تحریم های آمریکا ضد صادرات نفت ایران تحت فشار قرار گرفته اند.آمریکا قصد دارد که عملا صادرات نفت ایران را به صفر برساند. وزیر نفت نیجریه اعلام کرد که این موضوع روی نخواهد داد.

امانوئل ایبه کاچیکوو وزیر نفت نیجریه در پاسخ به این سوال خبرنگار سی ان ان که پرسید: به نظر می رسد که شما درباره کاهش نفت ایران با انعطاف برخورد می کنید.آیا شما حقیقتا معتقدید که صادرات نفت ایران همانگونه که واشنگتن خواهان آن است به صفر خواهد رسید، آیا این موضوعی واقع گرایانه است که تصور کنیم که شاهد کاهش یک میلیون بشکه ای صادرات نفت ایران باشیم، گفت: نه، من تصور نمی کنم.این ممکن نیست.آنها نفت خود را تا حدودی خواهند فروخت.چه از طریق طرف های سوم و دیگر راهها، نفت خود را به فروش خواهند رساند.آنها نفت خود را خواهند فروخت.آنها با سعودی ها در تنش هستند اما قطعا نفت خود را خواهند فروخت.

در ادامه؛ جان دیفتریوس خبرنگار این شبکه در پاسخ به سوال مجری شبکه که پرسید: آیا بهای نفت از هفتاد و پنج دلار بالاتر خواهد رفت، گفت: همانطور که می دانید در ماه مارس سال دو هزار و هجده بهای نفت به بشکه ای هشتاد دلار هم رسید.من این سوال را هم از وزیر نفت نیجریه پرسیدم.او اعلام کرد ما باید به میزان تقاضای بازار هم توجه داشته باشیم.او اعلام کرد که کشورهای عربستان سعودی ,روسیه و نیجریه از این توانایی برخورداند که دو میلیون بشکه نفت در روز به بازار تزریق کنند و این موضوع می تواند به موضوع ایران پاسخگو باشد.

وزیر نفت نیجریه همچنین اعلام کرد تصور نمی کند که میزان صادرات نفت ایران به زیر پانصد هزار بشکه در روز برسد.او همچنین اعلام کرد که روسیه و چین به نفع ایران عمل خواهند کرد.در حالی که آمریکا می خواهد ایران را محدود کند اما روسیه و چین تلاش خواهند کرد که از نظر راهبردی صادرات نفت این کشور را در حالت طبیعی حفظ کنند.صادرات نفت ایران هم اکنون یک میلیون بشکه در روز است.با توجه به حمایت چین و روسیه که دو ابرقدرت هستند و با آمریکا مقابله می کنند تصور نمی کنم که میزان صادرات نفت ایران به صفر برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا نمی تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..