تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دونالد ترامپ ۳۰۰ میلیون دلار به دویچه بانک بدهکار بوده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری فرانسه و شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش دادند که دویچه بانک (بانک آلمان) به تقاضای لتیشا جیمز، دادستان نیویورک، پاسخ مثبت داده و مدارکی در رابطه با همکاری مالی این بانک با رییس جمهوری ایالات متحده به دادستانی نیویورک تحویل داده است.

به گزارش سی ان ان، هدف اصلی پرونده‌ای که علیه ترامپ باز شده، رسیدگی به فعالیت شرکت ترامپ در زمینه هتل‌سازی در شیکاگو، میامی و واشنگتن، و همچنین خرید باشگاه فوتبال آمریکایی بوفالو بیل است.

بزرگترین موسسه مالی آلمان و دادستانی نیویورک در این باره سکوت کرده‌اند. دویچه بانک تنها به این جمله بسنده کرده است که با مقامات رسمی برای رسیدگی به پرونده های قضایی همکاری می‌کند.  

نقش روسیه

کنگره ایالات متحده از مدت‌ها پیش در حال بررسی وام‌های کلان دویچه بانک به ترامپ است. سناتورهای دموکرات در کنگره احتمال می‌دهند که در روابط مالی بانک آلمانی و ترامپ، روسیه نیز نقش بازی کرده باشد.

ماکسین واترز که در حال حاضر رییس کمیته مالی کنگره است در ماه مه ۲۰۱۷ در نامه‌ای به دویچه بانک ابراز نگرانی کرده بود که مبادا دولت روسیه ضامن ترامپ بوده یا به گونه دیگری در این زمینه دخیل بوده باشد.

آدام شیف، رییس کمیته اطلاعات و امنیت کنگره، یک گام جلوتر رفته و احتمال داده است که دویچه بانک می‌تواند در پولشویی خانواده ترامپ نقش داشته باشد.

به گزارش نیویورک تایمز، دونالد ترامپ هنگامی که وارد کاخ سفید شده دست‌کم ۳۰۰ میلیون دلار به بانک آلمانی بدهکار بوده است. خبرگزاری اقتصادی بلومبرگ گزارش داد که دویچه بانک تصمیم گرفته است، مهلت بازپرداخت بدهی ترامپ را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند.

حتی دیوید اندریچ، کارشناس مالی نشریه نیویورک تایمز که تحقیقات زیادی پیرامون فعالیت‌های دویچه بانک انجام داده، معتقد است که ترامپ بدون دویچه بانک «احتمالا هرگز به کاخ سفید راه نمی‌یافت».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دونالد ترامپ ۳۰۰ میلیون دلار به دویچه بانک بدهکار بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..