تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله علم‌الهدی: عمده آمار طلاق مشهد مربوط به زوار است

آیت‌الله علم‌الهدی: عمده آمار طلاق مشهد مربوط به زوار است - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو علم الهدی

ساعت24- نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور مربوط به بهزیستی اهمیت دارد گفت: سعی کنید با طرح‌هایی توسعه مشارکت مردمی در امور بهزیستی را افزایش دهید، حضور خیران در این امور باید کاربردی و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان سازمان بهزیستی خراسان رضوی سازمان بهزیستی را پایگاه خدماتی ارزشمند در استان دانست و اظهار کرد: این پایگاه پاسخگوی بخشی از نگرانی‌های مردم در جامعه است که توفیق پیدا کنید این جهت را توسعه بدهید.

وی به آمار طلاق و بالا بودن آن در استان و مشهد اشاره کرد و ادامه داد: اشتباهی در آمار طلاق در مشهد اتفاق افتاده که باید جلوی آن را گرفت بیشتر آمار طلاق مال شهرستان‌هاست می‌خواهند جدا شوند، می‌گویند برویم مشهد زیارت امام رضا(ع) و از هم جدا شویم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که در فرهنگ مشهدی، بنای سازگاری و اصلاح زندگی است، افزود: عمده آمار طلاقی که به وجود می‌آید مربوط به زائرانی است که طلاق خود را در مشهد ثبت می‌کنند که باید تفکیکی در آمار صورت بگیرد

وی به اهمیت افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور مربوط به بهزیستی اشاره کرد و گفت: سعی کنید با طرح‌هایی توسعه مشارکت مردمی در امور بهزیستی را افزایش دهید، حضور خیرین در این امور باید کاربردی و اجرایی باشد.

علم‌الهدی گفت: مراجعین بهزیستی از مستضعف‌ترین اقشار هستند، به این افراد و اقشار خدمت کنید و آنان را امیدوار کنید که این کار بالاترین عبادت است و برکاتی دارد.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله علم‌الهدی: عمده آمار طلاق مشهد مربوط به زوار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..