تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتالانتا حریف لاتزیو در فینال شد

تیم آتالانتا با شکست فیورنتینا به فینال رقابتهای جام حذفی ایتالیا رسید و حریف لاتزیو در این مرحله شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، آتالانتا موفق شد با نتیجه دو بر یک فیورنتینا را شکست دهد و با توجه به تساوی سه بر سه دو تیم در دیدار رفت، در مجموع دو دیدار با نتیجه پنج بر چهار راهی فینال مسابقات شود.

در مسابقه امشب، یوزیپ ایلیچیچ (۱۴)، آلخاندرو گومز (۶۹) برای آتالانتا و لوییس موریل (۳) برای فیورنتینا گلزنی کردند.

به این ترتیب آتالانتا برای چهارمین بار در تاریخ باشگاهی به فینال جام حذفی ایتالیا رسید و این فرصت را دارد تا دومین قهرمانی خود را در این جام ثبت کند. شاگردان گاسپرینی در بازی فینال حریف لاتزیو شدند که شب گذشته با شکست میلان به فینال رسید.

بیشتر بخوانید:

میلان ۰ - لاتزیو ۱/ پرواز عقاب‌ها به فینال با کنار زدن شاگردان گتوزو

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

انتهای پیام/

پیروزی آتالانتا مقابل فیورنتینا در کوپا ایتالیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتالانتا حریف لاتزیو در فینال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..