تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرزوی راننده مشهور فرمول‌یک برای اینتراخت فرانکفورت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سباستین راننده فتل، راننده فراری در آستانه گرندپری باکو در آذربایجان با یک اظهارنظری فوتبالی خبرنگاران را متعجب کرد. او درباره فینال لیگ اروپا گفت: «بازی فینال در باکو برگزار می‌شود. اینتراخت باید چلسی را شکست دهد تا به باکو سفر کند. من هوادار اینتراخت خواهم بود و امیدوارم  به فینال صعود کنیم. دوست دارم سفر دوباره‌ام به آذربایجان برای تماشای بازی اینتراخت فرانکفورت در فینال لیگ اروپا باشد.»

فتل در ادامه افزود: «اطمینان دارم می‌توانم با شکست لوییس همیلتون و چارلز لکرک به قهرمانی دوباره در فرمول یک دست پیدا کنم.»

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرزوی راننده مشهور فرمول‌یک برای اینتراخت فرانکفورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..