تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پمپئو واقعی در یکی از روستاهای سیل زده شوش! +فیلم

حضور پمپئو واقعی در یکی از روستاهای سیل زده شوش ! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با بالا آمدن آب رودهای دز و کرخه روستاهای بخش شناوور شهرستان شوش بیش از پیش در معرض خطر قرار گرفته‌اند. با وجود تخلیه شدن خانه‌ها اما همچنان مردم منطقه بر پشت بام خانه‌های خود چادر زده‌اند و از خانه‌های تا نیمه آب گرفته خود، مراقبت می‌کنند.

در بعضی روستاها دیوارها به دلیل آب خوردگی سست شده و فرو می‌ریزند. در این منطقه مردم دامدار و کشاورز مزارع و احشام خود را از دست داده‌اند و تعدادی از مردم در حال جمع‌آوری وسایل خانه‌های خود هستند تا به مناطق امن پناه ببرند. 

به تازگی جوانان روستای سیل‌ زده محارب شوش با خلاقیت خود ویدئویی از پمپئو واقعی را در فضای مجازی منتشر کردند و از مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دعوت کردند که به مناطق سیل زده خوزستان بیاید و ببیند که پمپئوی واقعی چطور به سیل زدگان خوزستان کمک می کند. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پمپئو واقعی در یکی از روستاهای سیل زده شوش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..