تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen 1.3.2.3 – برنامه ایجاد و اشتراک گذاری والپیپر و رینگتون اندروید !

دانلود امروز 4+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.3.2.3

دوست داشتن 18

CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen v1.3.2.3 – اپلیکیشن ایجاد و اشتراک گذاری والپیپر و رینگتون اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.49 دلار برای اولین بر در ایران

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت سیستم عامل اندروید توانایی شخصی سازی قسمت های مختلف آن می باشد تا هر کسی تواند متناسب با سلایقش اینترفیس دیوایس خود را تنظیم نماید. ابزار های مختلف و متنوعی در این زمینه منتشر شده اند که همانند همیشه قصد داریم برhی اولین بار در ایران شما را با یک نرم افزار جدید آشنا کنیم. CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen عنوان یک اپلیکیشن ایجاد و اشتراک گذاری والپیپر و رینگتون دستگاه های اندروید می باشد که توسط Studio Kubix توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این استارت اپ را نصب کنید و به هزاران گزینه شخصی سازی متنوع دسترسی داشته باشید. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این نرم افزار توانایی به اشتراک گذاری آثار خودتان می باشد ؛ به صورتی که همانند هر شبکه اجتماعی دیگری قادر به دنبال کردن کاربران و استفاده از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط آن ها هستید. همان طور که اشاره کردیم گزینه های ویرایشی مختلفی در لیست امکانات به چشم می خورد که قادرید به وسیله آن ها انواع فیلتر ها را بر روی عکس هایتان اعمال کرده و متون مورد نظرتان را به آنها بیفزایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen اندروید :

دسترسی به مجموعه ای بی پایان از تصاویر زمینه، رینگتون و طراحی های صفحه نمایش امکان دنبال کردن کاربران و یا به اشتراک گذاری آثار شخصیتان با آن ها ایجاد هر گونه تغییراتی در تصاویر و یا رینگتون هی مورد علاقه خود فهرستی از تمامی موارد آپلود شده توسط شما گزینه های ویرایشی خاص برای ایجاد هر نوع والپیپر و یا رینگتون اختصاصی در محیط برنامه علامت گذاری تمامی فایل های مورد علاقه خود مجموعه ای از قاب ها برای اعمال بر روی تصاویر

اپلیکیشن CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توانست است با قیمت 2.49 دلاریش امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.3.2.3 :

* آیکون، قاب ها و رابط کاربری جدید
* دسترسی به فیسبوک و توییتر
* اضافه شدن ویرایشگر تصویر
* برطرف سزی مشکلات برنامه

CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CREATIVE: Wallpapers, Ringtones and Homescreen 1.3.2.3 – برنامه ایجاد و اشتراک گذاری والپیپر و رینگتون اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..