تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FocusTimer Pro: Habit Changer 1.8.1 – برنامه افزایش تمرکز اندروید

دانلود امروز 7+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.8.1

دوست داشتن 3

FocusTimer Pro: Habit Changer v1.8.1 – اپلیکیشن افزایش تمرکز اندروید
نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 2.99 دلار
عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران

زندگی های پر مشغله و مشکلات زیاد در زندگی های مدرن باعث شده است که نتوانیم در بسیاری از موارد بر روی فعالیت های خود تمرکز داشته باشیم و ان ها را به درستی انجام دهیم! شاید در هر روز ساعت ها وقت صرف انجام یک فعالیت خاص می کنیم اما چون در حین آن تمرکز کافی را نداریم نتیجه دلخواهمان را دریافت نخواهیم کرد. FocusTimer Pro: Habit Changer عنوان یک ابزار خاص برای افزایش تمرکز بر روی فعالیت هایتان می باشد که توسط Real Number Works برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود اجازه می دهد تا در مدت زمانی کوتاه عادات خود را در هنگام انجام هر نوع فعالیتی نظیر کار کردن، مطالعه و … تغییر داده و به صورت صحیح و به جا بر روی هر چیزی تمرکز کنند. تنها کافیست که برنامه را نصب کنید و پس از اجرا صفحه دستگاه اندرویدیتان را بر روی زمین و یا هر میز کارتان قرار دهید و مطمئن باشید تا دیگر هیچ نرم افزار و یا کسی مزاحمتان نمی شود! تمامی اطلاعات شما در رابطه با تمرکز های صورت گرفته در فوکوس تایمر ذخیره شده و در هر زمانی به یک تجزیه و تحلیل دقیق در رابطه به آن ها دسترسی خواهید داشت. بهتر است این نرم افزار پر امکان را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FocusTimer Pro: Habit Changer اندروید :

تایمر خودکار که با قرار دادن صفحه نمایش به سمت پایین اجرا و تغییر به حالت قبلی متوقف می شود آلارم تمرکز و یا جلوگیری از انجام یک فعالیت بیش از حد نیاز حالت سوپر فوکوس برای جلوگیری از مزاحمت دیگر برنامه ها مدیریت تمامی اطلاعات مربوط به عادات خود در داشبورد برنامه نمودار های روزانه و هفتگی برای تجزیه و تحلیل عادات خود ویجت های کاربردی برای دسترسی سریع تر به اطلاعات مشخص کردن اهداف هفتگی خود پشتیبانی از 9 تم رنگی مختلف

اپلیکیشن FocusTimer Pro: Habit Changer با برخورداری از مجموعه امکاناتی خاص و متنوع در زمینه تغییر عادات کاربران برای داشتن یک زندگی بهتر توانسته است با قیمت 2.99 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.8.1 :

* برطرف سازی مشکلات و بهبود توانایی های برنامه

FocusTimer Pro: Habit Changer




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FocusTimer Pro: Habit Changer 1.8.1 – برنامه افزایش تمرکز اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..