تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری سومین نشست کمیته تخصصی چای گیلان در رشت

سومین نشست کمیته تخصصی چای گیلان امروز با حضور استاندار ، نمایندگان مجلس مسئولان استانی و جمعی از کارخانه داران و چایکاران در رشت برگزار شد.

برگزاری سومین نشست کمیته تخصصی چای گیلان در رشتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز گیلان استاندار در این نشست با اشاره به لزوم رفع معضلات و چالش های صنعت چای گیلان گفت : پیگیری های لازم در خصوص نرخ خرید برگ سبز چای درجه یک و درجه دو انجام و تصمیماتی هم  در این زمینه اتخاذ شده است.
مصطفی سالاری افزود : بهزراعی باغات چای وحمایت مالی و اعتباری  چایکاران از مواردی است که باید به آن توجه جدی شود.
وی با اشاره به سفر اخیر ریس جمهور به گیلان گفت : تعیین مساحت دقیق باغات چای از طریق تهیه نقشه کاداستر با توجه به تصمیماتی که اتخاذ شده دراولویت قراردارد.
استاندارهمچنین تصریح کرد : باید با اتخاذ راهکار های موثر و کوتاه مدت میزان تولید برگ سبز چای را افزایش داد تا علاوه بر رونق تولید معیشت چایکاران هم رونق گیرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری سومین نشست کمیته تخصصی چای گیلان در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..