تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد کمدین آمریکایی از وضعیت حقوق بشر در عربستان

به دنبال افزايش جنايات رژيم آل سعود؛

کمدين آمريکايي عربستاني تبار در سخنانی در آمريکا قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی را در کنسولگری این کشور در استانبول محکوم کرد و از جنگ یمن به عنوان فاجعه بزرگ یاد کرد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ کمدین آمریکایی عربستانی تبار در جشنی رسمی از وضعیت حقوق بشر در عربستان انتقاد کرد.

حسن منهاج در مراسم اعلام فهرست صد شخصیت اثر گذار جهان در سخنانی در آمريکا، قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی را در کنسولگری این کشور در استانبول محکوم کرد و از جنگ یمن به عنوان فاجعه بزرگ یاد کرد.
منهاج گفت:«لجین الهذلول، زن فعال عربستاني، یکی از کسانی است که برای لغو ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان مبارزه کرد و حال در زندان است و شکنجه شده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد کمدین آمریکایی از وضعیت حقوق بشر در عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..