تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ کرامت کارگران با تامین امنیت کاری

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نگاه به جامعه کارگری باید از منظر کرامت انسانی باشد و جایگاه و امنیت شغلی این قشر باید دغدغه همه باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای تشکل‌ها و بسیج کارگریحفظ کرامت کارگران با تامین امنیت کاری استان قزوین با عرض تبریک روز کارگر، بیان کرد: این دیدارها زمینه بسیار خوبی را فراهم می‌کند تا از دردهای مردم مطلع شویم و برای حل این مشکلات در راه رضای خدا قدم برداریم تا مورد غضب الهی قرار نگیریم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به «رونق تولید» گفت: با رونق تولید، امنیت شغلی و اشتغالزایی با ثبات می‌شود.

امام جمعه قزوین با انتقاد از جایگزین شدن نگاه باندی و حزبی به جای شایسته سالاری تصریح کرد: نگاه چپی و راستی به جامعه ما صدمات جبران ناپذیری وارد کرده است، جناح گرایی یک بازی کودکانه است.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ؛تمام مشکل جامعه ما ناشی از این است که نگاه مسلمانی بر اعمال و رفتار و انتخاب‌های ما نیست، ما باید غیرت اسلامی و عدالت خواهی در باره کارگران و مشکلات مردم داشته باشیم.

وی اذعان کرد: ما کارگران را فقط یک ربات کاری نمی‌دانیم زیرا این نگاه دور از شرف انسانی و اسلامی ماست، کارگر شخصیتی است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان وی بوسه زده است. 

 امام جمعه قزوین تاکید کرد: کیفیت کالا مدنظر همه تولیدکنندگان و صنعتگران قرار گیرد تا کالای ایرانی را به یک برند برتر جهانی تبدیل کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ کرامت کارگران با تامین امنیت کاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..