تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجمانی برای خوشبختی؛ شوالیه‌های لیگ وارد می‌شوند

رکنا ورزشی: برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تا آخرین نفس و تا آخرین روز مبارزه خواهند کرد. لیگ هجدهم یکی از جذاب‌ترین ادوار لیگ برتر ایران بوده است. در این دوره و تا هفته گذشته 5 تیم شانس قهرمانی داشتند اما با کم شدن احتمال قهرمانی پدیده، حالا جنگ رسیدن به جام قهرمانی با حضور چهار تیم قدرتمند فوتبال ایران است.

شوالیه‌های تعیین‌کننده
بی‌تردید در هفته‌های پایانی لیگ برتر هیجان به اوج خود خواهد رسید. پرسپولیس در جدول شانس اول قهرمانی است اما این تیم باید در دو هفته فوق دشوار با سپاهان و تراکتور دو مدعی دیگر، دو فینال بزرگ را برگزار کند.
استقلال با وجود 5 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین امیدوار است که با 4 برد در 4 هفته پایانی در دور آخر این فصل جذاب بتواند از پرسپولیس سبقت بگیرد ولی آن‌ها باید ابتدا در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ امسال در هفته بیست و هفتم در مشهد با پدیده بازی کنند.
سپاهان و تراکتور اما هر دو به فکر بازی رودرروی‌شان با پرسپولیس هستند. در جنگ بر سر جام قهرمانی نقش اول را شوالیه‌هایی بازی می‌کنند که در بخش تهاجمی تیم‌ها، سرنوشت پیروزی را رقم می‌زنند.

علی علیپور- سیامک نعمتی:
17 گل، 6 پاس گل
برانکو با وجود داشتن بازیکنانی با توانایی‌های متفاوت، امسال در بخش تهاجمی بیشترین تکیه‌اش به دو بازیکن برای فتح دروازه حریفان و پیروزی بوده است. علی علیپور و سیامک نعمتی در این فصل 17 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و 6 پاس گل هم داده‌اند. برانکو در این فصل مهدی شریفی که یک مهاجم بود را به خط هافبک برد و ترابی را با وجود گمانه‌زنی‌ها در خط حمله به کار نگرفت. ترکیب مورد علاقه او در این فصل در خط حمله بازی سیامک نعمتی نزدیک به علی علیپور بوده است. علیپور 13 گل و 3 پاس گل و سیامک نعمتی 5 گل و سه پاس گل در این فصل برای پرسپولیس داشته‌اند.

51135414_367812194059707_8939009484287114538_n

استنلی کی‌روش - سجاد شهباززاده:
19 گل، 5 پاس گل
استنلی کی‌روش نقش بمب‌افکن را در سپاهان امیر قلعه‌نویی بازی می‌کند. او در این فصل 14 گل زده و 2 پاس گل هم داده است و شانس اول آقای گلی است. او بازیکنی با قدرت بالای بدنی و شم گلزنی است اما در کنار او قلعه‌نویی یکی دیگر از مهاجمان محبوبش را دارد. سجاد شهباززاده که همیشه بهترین نمایش‌هایش را در تیم‌های قلعه‌نویی داشته است امسال هم توانست با او به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و تا اینجا 5 گل زده و 2 پاس گل هم داده است. سپاهان در هفته بیست و هفتم یک بازی بسیار حساس برابر پرسپولیس دارد و بیش از هر چیز روی گلزنی این دو مهاجم حساب می‌کند.

01353246

آیاندا پاتوسی- وریا غفوری:
8 گل، 5 پاس گل
شفر در نیم فصل دوم با خریدهایی که انجام داد توانست حریفان ریز و درشتش را شکست بدهد و حالا منتظر کوچکترین لغزش پرسپولیس است. در این بین آیاندا پاتوسی مهره کلیدی استقلال است. او تنها 9 بازی برای استقلال انجام داده و 4 گل زده و دو پاس گل هم داده است. به این آمار باید پاس او به تبریزی که منجر به پنالتی شد و کرنری که زد و با برخورد به بازیکن پارس جنوبی وارد دروازه شد را اضافه کرد. او در هر مسابقه به طور میانگین 45/0 گل زده است که با توجه به اینکه او یک هافبک است آمارش در مقایسه با استنلی کی‌روش 63/0 گل در هر مسابقه و علی علیپور 5/0 گل در هر مسابقه، عملکردش بسیار خوب است. وریا غفوری نیز بازی‌هایی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما خبر خوب برای آبی‌ها برای چهار بازی مهم پیش‌رو بازگشت او است.

main_66

آنتونی استوکس - اشکان دژاگه:
16 گل، 6 پاس گل
تراکتورسازی با وجود دو باخت پیاپی برابر سپیدرود و پیکان، هنوز یکی از مدعیان قهرمانی است. بازی کلیدی این تیم، دیدار با پرسپولیس در تبریز است. تراکتور پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر امسال است و مجموعه‌ای از بهترین‌های سال‌های اخیر ایران را به خدمت گرفته است. بخش تهاجمی تراکتورسازی اما فوق‌العاده قدرتمند است. آنتونی استوکس در این فصل 11 گل زده و 2 پاس گل داده است. تراکتورسازی‌ اما یک مهره بسیار تاثیرگذار دیگر در بخش تهاجمی‌اش دارد. اشکان دژاگه در این فصل 5 گل و 4 پاس گل را برای تراکتور به ثبت رسانده است. ترکیب دژاگه و استوکس هرچند در دو بازی آخر موفق نبود اما در چهار بازی آینده این زوج می‌تواند برای شکست دادن هر تیمی کفایت کند.

13971216000609636875769946602785_81175_photot

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجمانی برای خوشبختی؛ شوالیه‌های لیگ وارد می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..