تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد اشتغال برای ۶ هزار بانوی سرپرست خانواده در سال جاری

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری؛

ایجاد اشتغال برای ۶ هزار بانوی سرپرست خانواده در سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اطهره نژادی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در جمع بانوان کارآفرین خراسان رضوی در مشهد گفت: بانوان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردارند که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها، شاخص‌های توسعه‌ای استان‌ها و سهم اقتصادی آنان را افزایش داد.


وی تصریح کرد: خودباوری زنان در حوزه مسؤولیت‌پذیری در جامعه باید نهادینه شده و خلاء‌های اجتماعی در این زمینه برطرف شود.


معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به درخواست‌های بانوان کارآفرین درراستای تخصیص اعتبارات لازم برای ادامه فعالیت‌هایشان گفت: حوزه معاونت رئیس جمهور سیاستگذار است و خودش بودجه و تملک دارایی ندارد، بنابراین نمی‌تواند نیاز مالی کارآفرینان را برطرف کند، اما در این خصوص پیگیری‌های لازم را از مراکز زی‌ربط دارد.


نژادی افزود: با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام فعالیت‌های گوناگونی با هدف اشتغالزایی هستیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها در حوزه مشاغل خانگی است، با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال برای ۶ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار اشتغالزایی می‌شود.


وی ادامه داد: اشتعالزایی نباید چشم به راه پول و بودجه کلی باشد، با توزیع پول شغل ایجاد نمی‌شود و حتی در بازه‌ای از زمان اگر این کار را انجام دهیم، بازخورد مناسبی ندارد.


معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات بانوان کارآفرین در جهت دریافت وام اظهارداشت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون با بانک‌های مختلف صحبت کردیم تا بتوانیم از کمک‌های مالی آن‌ها بهره بگیریم، در سال گذشته طبق توافق با بانک مهر موفق به دریافت ۳۳ هزار وام ۳ میلیون تومانی شدیم که ۱۰ درصد آن به خراسان رضوی اختصاص داده شد.


نژادی افزود: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و استفاده از توانمندی آن‌ها در حوزه‌های گوناگون توسعه کشور مانند بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ضروری بوده، بنابراین کمیسیون فرهنگی دولت در حال انجام کار بزرگی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی ویژه روستا‌ها است.

انتهای پیام// ف.ح


استفاده از ظرفیت بانوان در راستای توسعه کشور ضروری است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد اشتغال برای ۶ هزار بانوی سرپرست خانواده در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..